| JMÉNO: |
Dara  |
|
| PŘEDMĚT: |
rada s křečičí slečnou a kolečkěm |
ZAPSÁNO: v pátek 18.05.2012 19:15 |
Ahoj, je to asi týden nebo dva co jsem si pořídila křčka džungarského. Je to holčička a klec má pěkně vybavenou, má tam takové ty trubky do které může lézt (zprvu se bála, pak jsme ji pomohli, a je tam moc ráda), dále jsme jí vyřízli z kokosu takový roztomilí domeček, a také tam má kolotoč (přesně jak by měl být-plastový bez mezer) ale moc se jí do ní nechce, zkoušela jsem jí tam dávat i potravu (její oblíbenou jahodu) a vždy ji sní, ale běhat nechce, nevíte čím to je?
moc děkuji za všechny odpovědi |
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Lucka  |
ZAPSÁNO: v pátek 18.05.2012 22:28 |
není to sice odpověď na tvou otázku, ale chci tě jenom trochu varovat. Měla jsem křečka a z kokosu jsme mu udělali misku. Kousek z ní ukousl, zarylo se mu to do škraně, pak to celé nějak oteklo, oslepl na jedno oko a umřel. Byli jsme i u veterináře, ale ten řekl, že s tím nic udělat nemůže, protože ten kousek kokosu je tam nějak zaseklý a on by musel operovat. Do toho jít nechtěl, protože křečci jsou na to hrozně malincí. Nikdy nepřestanu litovat, že jsem mu to někdy dala do klece! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Dara  |
ZAPSÁNO: v sobotu 19.05.2012 11:51 |
moc děkuji za odpovědi i varování |
|
| JMÉNO: |
Barca  |
|
| PŘEDMĚT: |
schaním |
ZAPSÁNO: ve středu 16.05.2012 20:04 |
ahoj lidi schaním krečka džungarskeho jestli mi nekdo daruje budu rada zatim dekuju za odpovedi a za nabidky
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anna   |
ZAPSÁNO: ve středu 16.05.2012 21:51 |
Ahoj, jestli máš zájem napiš. Stále mi zbývá z vrhu A- jedna holka a jeden kluk. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 17.05.2012 15:26 |
Já mám taky malé křečky,takže kdyby jsi chtěla. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Barca  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 17.05.2012 17:56 |
holky dekuji a odkud jste
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Ela  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 17.05.2012 18:01 |
ja bych take chtela holku odkud jste
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anna   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 17.05.2012 19:55 |
Mail najdeš pod obálkou, která je vedle jména. :-) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pátek 18.05.2012 14:58 |
Já jsem z hranic na Moravě. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Ela  |
ZAPSÁNO: v pátek 18.05.2012 16:17 |
ja jserm z budyne nad ohri
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Ela  |
ZAPSÁNO: v pátek 18.05.2012 16:18 |
jo Anni nemuzu se dostat do mailu |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Barca  |
ZAPSÁNO: v pátek 18.05.2012 16:29 |
krecka uz mam jinak dekuju za nabidky
|
|
| JMÉNO: |
Zuzka   |
|
| PŘEDMĚT: |
mláďata |
ZAPSÁNO: v neděli 13.05.2012 19:43 |
Ahoj. Potřebuju prosím nutně poradit. Dnes se mým dvoum křečkům, o kterých jsem si myslela, že jsou stejného pohlaví, narodili 4 miminka. Pohlaví jsme se snažili zjistit už dříve, ale nenašli jsme žádný rozdíl. Tak prosím o radu jak pohlaví zaručeně zjistit? A jak se mám starat o ty mláďátka a můžu na ně šahat? Nebo jestli si ročiče pordí sami? A popřípadě kdy můžou být k odběru? Nemám s tím žádně zkušenosti. Jinak kdyby měl někdo zájem, daruji je, jsem z Pelhřimova. Předem děkuju za rady;-) |
| |
ODPOVÍDÁ: Anna   |
ZAPSÁNO: v neděli 13.05.2012 20:29 |
Ahoj Zuzko,
na tomto odkazu, jsou fotky a dobře popsáno. http://www.pitynka.estranky.cz/clanky/rozliseni-pohlavi-.html
O mláďata se postará maminka sama, takže nesahat do hnízda. Jedině je nutné odstranit mrtvé mládě.
Měla bys dát tatínka pryč, aby maminku nerozptyloval. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Zuzka   |
ZAPSÁNO: v neděli 13.05.2012 20:44 |
Moc děkuju:-) Tatínka teda nemám kam dát, byli do teď v jedné kleci, nehledě na to, že si teda nejsem jistá, který je tatínek:-D mám jen takovou tu přepravní krabičku, ve které není mozno zajistit přístup k vodě. A na jedněch stránkách jsem četla, že :,,U toho křečka je velmi zajímavé že samečci pomáhají samičce s mláďaty, samičku podporují i během porodu.´´ tak nevím, jestli by tam neměl teda zůstat s ní? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anna   |
ZAPSÁNO: v neděli 13.05.2012 21:05 |
Ano, jsou chovatelé, co nechávají rodinku spolu. No nicméně maminka může za pár dní zabřeznout znovu a to není pro dobré. Totálně by ji to vyčerpalo.
Určitě nemusíš tatínka oddělit, hned když už máte porod za sebou a nechová se agresivně.
To je rozhodnutí každého chovatele. Z vrhu 6 dětí jsem mohla nechat jen jednu holku s maminkou. A i tam se neustále ozývá pískání, ale zatím je to bez krve. Tak je nechávám. Jinak jedna holka prokousnuté ucho, dva kluci se taky prali, mají poukousané nosánky.
Nestojí mi to za to bát se, jestli budou nějaká pokousaná zvířátka nebo nechtěná miminka, která neudám a půjdou na zkrmení. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Zuzka   |
ZAPSÁNO: v neděli 13.05.2012 21:23 |
No to já se bojím už teď, že je neudám. Je to opravdu totálně nečekané! A jak dlouho bych je teda měla nechat s maminkou? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Nikouš  |
ZAPSÁNO: v pondělí 14.05.2012 15:00 |
Ahoj v neděli se mi také narodilo 6 mladých (teda né mě ale mím křečkům) Tatínka jsem dala prič. na křečata nesmíš šahat!!!! http://moji-krecci.webnode.cz/co-musite-vedet-/rozmnozovani/ tady na tom odkazu zjistíš vše potřebné+uplně dole je tabulka(o vývoji křečat a je tam napsaný i kdy se mají odstavit) Já si u sebe křečata nechávám 30dní (né vic mohli by se mezi sebou zase pářit) no a dám je do zverimexu (1týden před odstavem jdu obejít všechny zverimexi ve městě a ptám se jestli by neměli zájem o moje křečata) přeju ti hodně štěstí s odchovem malých křčat |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Majda  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 17.05.2012 20:00 |
Možná a samička byla březí už když si jí dostala, takže holky můžou bejt obě |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Eliška  |
ZAPSÁNO: v pátek 18.05.2012 16:26 |
ja bych chtěla krečíka 1 od kud jsi |
|
| |
|
| JMÉNO: |
Romana  |
|
| PŘEDMĚT: |
Keramická modelovací hmota |
ZAPSÁNO: v úterý 08.05.2012 01:46 |
Zdravím,
chtěla bych se zeptat, jestli je možné vytvořit domeček či prolézačky z keramické modelovací hmoty. Zda to křečkovi neublíží. Jelikož háčkuji a pletu jim prohlézačky, tak bych jim to i potáhla, ale jsou to mršky vynalézavé, tak aby se jim něco nestalo, což by bylo zbytečné... |
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v úterý 08.05.2012 10:20 |
Keramická hmota křečíkovy neublíží,jenom když ty doměčky vyrábíš sama dej si pozor aby tam nebylo něco ostrého. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Romana  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 10.05.2012 18:46 |
Nic ostrého tam nebude, je mi 20 a né 5. Navíc když jim to potáhnu háčkovaným koberečkem, který bude zasahovat i přez hrany... |
|
| JMÉNO: |
Týna  |
|
| PŘEDMĚT: |
Problém |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 12:22 |
Ahoj. Co mám dělat, když můj křeček nechce nic jíst?
Už je úplně vyhublý a já se bojím o jeho život...
PS: Vážně to spěchá..! :(( |
| |
ODPOVÍDÁ: Kačenka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 12:23 |
No coment..... |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Týna  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 12:28 |
Kačenka: Jak můžeš bejt tak krutá??? :((
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kačenka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 12:28 |
A nebo víš co? Jdi k veterináři, protože jinak ti neporadim. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kačenka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 12:29 |
Co to kecáš? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Ela  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 14:38 |
tyno zajdi k veterinari |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 19:32 |
Hele,tak to je vážně problém.Je zalezlý v domečku?Má obrovské tváře?Dávala jsi mu/ji nějaké sladkosti?Může mít zánět lícních toreb.Pokud ne,tak si pospěš k veterináři!Křeček může mít problémy s žaludkem!Pokud má mokrou řitní oblast,tam má průjem.Veterina,veterina! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pátek 04.05.2012 18:50 |
Taky může mít přerostlé hlodáky a s dlouhými zuby nemůže jíst.
Jdi k veterináři |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v pátek 11.05.2012 20:50 |
Jak je starý??!!
Pokud je mu více než dva roky, může to být stářím... Dávej mu jeho oblíbené křeččí laskominy před domeček, dávej mu hodně moučných červů... Pokud nechce ani červy, zajdi k veterináři!!!!!!!!! |
|
| JMÉNO: |
Karolína  |
|
| PŘEDMĚT: |
Křečík Roborovsky |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.04.2012 19:46 |
Ahoj
Prosím napište mi jak se starat o křečíky roborovské.Jak velkou mají klec, jaké má mít v kleci vybavení, jak často je krmit a ...
Pak jsem se také chtěla zeptat jestli se líp ochočí samička křečíka roborovského a nebo sameček roboráček.A taky jak se mají ochočit.Prosím napište sem co nejvíc informací o roboráčcích a taky sem napište, jestli teda víte nějaká vhodná jména pro samičky a i pro samečky křečíků roborovských.Budu ráda za všechny odpovědi. předem díky Kája |
| |
ODPOVÍDÁ: Anonymka   |
ZAPSÁNO: v úterý 01.05.2012 11:20 |
Ahoj jestli mas nejakej dotaz tak mi napis na muj mail: pavlina.lunak@seznam.cz mas toho tady hodne tak mi napis na mail co vsechno potrebujes a ja ti rada odpovim! budu cekat! :D |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v úterý 01.05.2012 17:40 |
klec mají mít na výšku tak 35cm(může být víc i míň,nejmíň 20cm) a na šířku 25cm.v kleci mají mít kolotoč,domeček dřevěný nebo plastový(když plastový tak bez postavce!),pítko s čerstvou vodou,misku se zrním které koupíš ve zverimexu a dáš mu ho jen hrstičku.krm ho jednou za týden(pokaždé když mu měníš klec).a každý den mu měň vodu.každý den si ho kolem 17-20 hodin vytáhni a hraj si s nim alespoň 10 minut.sameček i samička se ochočují stejně dobře.já ti napíšu jména jak se jmenovali moji křečci:Rozinka,Mandle,Čokoládka,Piškotek,Mufínka.můžeš si vymyslet jakákoliv jména jak vidíš:-)jestli ještě něco chceš vědět tak napiš.jáklidně odepíšu!:-) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Natík   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 03.05.2012 16:10 |
jsou dražší než džungaráci jinak jsou ještě menší než džungaráci a ještě něco, že je neochočíš, protože skáčou 30 cm po celé kleci takže se prostě nedají ochočit. |
|
| JMÉNO: |
Lenka  |
|
| PŘEDMĚT: |
nečekané kousání |
ZAPSÁNO: v pátek 27.04.2012 07:33 |
Ahoj! Mám cca 3 měsíce koupeného křečíka džungarského ze zverimexu (zkušenosti s křečíkama mám, ale toto je pro mě novinka). Je to náš obrovský mazel, dlouho a rád se s námi vždy mazlil a dnes ráno nás oba hrozně do krve pokousal. Zkoušeli jsme to znovu, ale pokaždé přišel kousanec do krve. Nevíte, co by to mohlo být? Takhle z ničeho nic? |
| |
ODPOVÍDÁ: Milan   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.04.2012 15:17 |
mate samce nebo samici
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.04.2012 16:57 |
mohl se od něčeho polekat,a proto asi začal být agresivní.jinak nevim od čeho by to mohlo být.:( |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Milan   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.04.2012 17:39 |
možná maš samici aje březí a proto je agresivní
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Lenka  |
ZAPSÁNO: v pátek 27.04.2012 20:44 |
To právě že nevíme, jestli máme samečka nebo samičku, byl ve zverimexu sám, tak jsem si ho vzali. :) A březí asi nebude, celé 3 měsíce, co ho máme, nebyl ve styku s jiným křečíkem :( |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Milan   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.04.2012 08:23 |
no a kamoš má křečka samici aje březí anebila ve stiku se samci |
|
| JMÉNO: |
Nikouš  |
|
| PŘEDMĚT: |
:) |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.04.2012 15:48 |
CHtěla bych se zeptat jestli nevíte kolikrát do roka může mít křeček džungarský mladé ? Prosím odpovězte, dik :) |
| |
ODPOVÍDÁ: Markét  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.04.2012 17:41 |
Ahoj..křeček může mít mládata rychle..hrozně rychle se množí.ale muže dojít ke rvačkám a i pokousání.
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Veve   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.04.2012 18:27 |
5krát do roka |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.04.2012 08:40 |
No, vlastně může mít každý měsíc další mladé, pokud kluka neoddělíš... Ale samička může potom dost brzo umřít z vysílení a únavy... Pokud chceš mláďat hodně (to bych nedělala, protože málo lidí chce křečka, a pokud je někdo z toho mála, tak si je koupí ve zverimexu) tak dávej tak jednou za čtvt roku... Je lepší mít málo zvířátek a hodně klecí, než hodně zvířátek a málo klecí... Já jsem zažila obě situace, takže vím o čem mluvím. Ahoj! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Gábina  |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.04.2012 13:16 |
Až 16 krát do roka. |
|
| JMÉNO: |
Natík  |
|
| PŘEDMĚT: |
a ještě něco prosím. |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.04.2012 14:09 |
proč můj křeček neleze ven když už se mi ho podařilo ochočit??? je to strašně nefér, protože si s ním nemůžu hrát. je nějaký způsob jak ho vylákat ven??? |
| |
ODPOVÍDÁ: Phil   |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.04.2012 16:28 |
skus mu před čenich dat pamlsek |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Natík  |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.04.2012 19:01 |
to už jsem zkoušela, ale pořád nic. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Káťa   |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.04.2012 19:10 |
Dej mu čas :) Musí si zvykat na tvůj hlas, na všechno :) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Natík  |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.04.2012 19:11 |
když na něj mluvím tak se strašně vyděsí a dívá se na mě jako bych spadla z višně. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Natík  |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.04.2012 19:39 |
dneska nevylezl ani když jsem mu dávala žrádlo.když se mi ho podařilo vytáhnout tak si akorát vzal pilinu a šel zpátky je to normální??? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anonymka   |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.04.2012 19:47 |
no ja mam taky krecka kterej vubec nevylejza a mam ho docela dlouho! jakou rasu ma? napis mi na muj mail jo!? protoze u nekterych krecku je tohle normalni! nekteri si zase (to je vetsina krecku) potrebuji zvyknout na nove prostredi! napis mi na mail! |
|
| JMÉNO: |
Lucie   |
|
| PŘEDMĚT: |
Nechutenství - problém se zoubky |
ZAPSÁNO: v neděli 22.04.2012 00:18 |
Dobrý den,
máme křečka, cca rok starého a poslední dobou jsme u něj vypozorovali úbytek váhy (rapidní), nechutenství k jídlu a celkově větší pasivitu. Mysleli jsme si, že je to možná stářím, ale když jsme mu dali něco "tekutějšího" = bílý jogurt, tavený sýr, tak se po tom mohl "utlouct". Do pusinky se nám nepodařilo zcela podívat, ale horní zoubky má v pořádku, jen se nám zdálo, že možná přišel o spodní.. Dříve neměl problém sníst cokoliv, dnes nejí ani ovoce, zeleninu, směsi pro křečky, prostě nic tvrdšího.. Prosím, máte někdo tip, jak mu pomoct? Popř. alternativy stravy jiné než tavený sýr + jogurt? Předem děkujeme! |
| |
ODPOVÍDÁ: Eliska  |
ZAPSÁNO: v neděli 22.04.2012 09:23 |
ahoj Lucie mozna skus mu koupit sepiovou kost nebo kup jine jidlo treba mu ne bo ji nechutna |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Markét  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.04.2012 17:49 |
Ahoj.jestli máš nového křečka.tak je to normální že nechce jíst také mám nového a nechtěla si nic vzít ani o de mě..ale po pár dní..už si vzala i z ruky..ale jestli už dlouho nechce navštívila bych doktora.Ale nechala bych jí chvíli být a pa začne zase rádit s jídlem.. |
|
| JMÉNO: |
Romana   |
|
| PŘEDMĚT: |
Mláďata |
ZAPSÁNO: v sobotu 21.04.2012 02:50 |
Zdravím,
chtěla bych se zeptat, zda by někdo z Prahy neměl zájem o máládě/ata Křečka Džungarského. Prvnímu vrhu je měsíc (4 mláďátka) a 4 mláďatka z druhého jsou k odběru cca za 3 týdny. Narodili se náhodou, po tom co nám ve zverimexu řekli, že máme stejná pohlaví u obou křečků co jsme si brali. Opravdu bych je nerada odnášela do zveráče a nevěděla kde je jim konec. |
| |
ODPOVÍDÁ: Eliska  |
ZAPSÁNO: v sobotu 21.04.2012 18:58 |
kde v praze bydlis |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Romana   |
ZAPSÁNO: v sobotu 21.04.2012 19:42 |
3 min. od nám. Jiřího z Poděbrad. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Eliska  |
ZAPSÁNO: v neděli 22.04.2012 09:25 |
a jezdite do letnan obchodniho centra |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Romana  |
ZAPSÁNO: v neděli 22.04.2012 12:23 |
Jezdime, ale ne s křečky. Křečky nerozvážíme a navíc je tu možnost vidět rodiče a to v čem vyrůstali. Dále chceme i vidět, že s křečky bude dobře zacházeno a budeme chcít vidět na fotce v čem budou žít. A další plus je, že se nový majtel dozví co mají křečci rádi a kde to sehnat, vč. typů jak na ně. U nás to není jen o předání, ale také chceme s odstupem času vědět, jak se naši Křečíci mají apod. |
|
| JMÉNO: |
Markéta   |
|
| PŘEDMĚT: |
křeček |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 19.04.2012 15:26 |
to jo Ani ..ale já mlA HOLČIČKU A HOLČIČKU JENOMŽE JSEM SI MYSLELA ŽE TÝ JEDNÝ JE SMUTNO JAKO ŽE JE TAM SAMA V TERÁRKU.TAK JSEM JÍ KOUPILA DRUHOU A JÁ JSEM SE ZEPTALA JESTLI SE PORVOU NEBO NE A ONI ŽE PREJ BY SE NEMĚLY PORVAT..NO ALE TA JEDNA MI JÍ SNEDLA..A PAK TAK 8 MĚSÍCU PLUS-MÍNUS NEVIM TAKJSEM MĚLA JEN TU JEDNU A UŽ MI V PÁTEK UMŘELA...ALE POD BÁLKONEM JSEM UDELALA HROBEČEK..A TET MÁM NOVOU HOLČIČKU ..ODEPIŠ |
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v pátek 20.04.2012 08:42 |
to je smutné...
Kdo ti říkal, že se nebudou prát? Jestli prodavačka ve zverimexu, tak té nikdy nevěř! Ona to dělá jenom kvůli prachům, protože kdyby ti řekla, že se prát budou, tak by sis toho křečka nekupovala! Mě se jednou zase stalo, že jsme chtěli holku, aby jsme měli mláďátka, ale oni měli zrovna jenom kluky! A ona nám dala kluka a říkala, že je to holka! Až doma jsem zjistila, že je to kluk, protože se ti dva hrozně prali! Prodavačkám nikdy nevěř, raději se hned ve zverimexu přesvědč! Ahoj, Klára. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anna   |
ZAPSÁNO: v pátek 20.04.2012 21:45 |
AHoj Market, jj to je smutné. Ale Klára má pravdu, v obchodě chtějí prodat. Nemusí mít s křečky žádné zkušenosti.
Raději si načti zkušenosti chovatelů-dávala jsem sem odkaz na Český křeččí klub.
Kdo je má v páru ve skupině musí počítat i s tím, že dojde k takové smutné události.
Na začátku jsem si přečetla diskuze a rady na toto téma a všude psali chovat křečky jednotlivě.
Sama nyní vidím, když se mi křečíci rozmonožili a nemám tolik místa, že se perou a dochází ke zranění. Proto jsem vyprázdnila úložné boxy z kumbalu a rozdělila je. Ať jsou raději v menším, než aby byli zranění. A snažím se křečíky udat.:-) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Markét  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.04.2012 17:39 |
JJ.přesně už nebudu prodavačkám veřit děkuju Holky . |
|
| JMÉNO: |
Eliska  |
|
| PŘEDMĚT: |
nemocny |
ZAPSÁNO: v pondělí 16.04.2012 19:17 |
byla si u veterinare ne bo ne co mu mam dat za podestilku
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v úterý 17.04.2012 14:49 |
já jsem s ním u vetrináře nebyla, podestýlku mám kukuřičnou, jemnou. Tak doufej, že se mu to zahojí samo stejně jako mému, když bys viděla, že se na tom místě škrábe, nebo si vytrhává chlupy,zabraň mu v tom, možná, si za to vyholené místo může sám. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Eliska  |
ZAPSÁNO: v úterý 17.04.2012 16:49 |
DENUSKO DEKUJU TI ZA POMOC MAM KOCKOLIT TAK SNAT TO ZABERE HOBLOVACKY SME VYSADILI A FERDA PORAD BEHA PO KLECI TAK DOUFAM ZE SE MU TO ZAHOJI |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Eliska  |
ZAPSÁNO: v úterý 17.04.2012 16:55 |
A DENUŠKO JAKÉHO MAŠ KREČKA A MAŠ HOLKU NEBO KLUKA A KDE BYDLIS |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v úterý 17.04.2012 18:39 |
Bydlím v Brně a mám džungaráka, teď mám kluka, ale ten, kteý to měl byla holka. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Eliska  |
ZAPSÁNO: ve středu 18.04.2012 20:07 |
Denusko ja dnes dostala syrskeho malinkeho rekla bych ze ma tak 3 tydny pak mam dzungarka a ten mali nebo spis mala je nela a dzungarek ferda |
|
| JMÉNO: |
Karolína   |
|
| PŘEDMĚT: |
Křečík Roborovsky |
ZAPSÁNO: v pondělí 16.04.2012 15:52 |
Ahoj chtěla jsem se zeptet na křečíky roborovské(doufám že to píšu správně).Chtěla bych si je někdy koupit ale slyšela jsem že prý hodně koušou a v dospělosti se dorůstají až 25cm. a že se prý nedají ochočit.Jak to s nimi tedy je?Předem děkuji za odpověď Kája. |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 16.04.2012 17:04 |
Tak všechny tvé informace jsou naprosté pitomosti!!! mám doma křečíky roborowské a v dospělosti jsou jenom o malinký kousek větší, než jako mláďátka. Ochočit se dají krásně, kamarádka měla taky roboráčka a nechal si úplně všechno líbit a to hlavní: VŮBEC NEKOUŠOU!!! možná ze začátku trošku párkrát, nebo, když bys mu dávala z ruky jídlo, tak je možné, že do tebe kousne, ale spíš to lechtá, než žeby to bolelo a měla jsem jednoho roboráčka, který mě za celý svůj život ani jednou nekousnul a to žil 2,5 roku. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Káťa   |
ZAPSÁNO: v pondělí 16.04.2012 18:51 |
Rozhodně nedorůstají 25 cm ;)Sou maličcí, opravdu :) Kamarádka měla toho křečíka, a nedal se jí ochočit a brát do ruky, ale nemyslím že by kousali všichni, někteří opravdu ne. A někteří jsou i krotcí, musíš mít štěstí (ale to platí u všech zvířat). Já bych do toho teda šla, hodně štěstí :) |
|
| JMÉNO: |
Šárka  |
|
| PŘEDMĚT: |
Jak se starat o džungaráčka?? |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 16:19 |
Jsem úplný začátačník, jak se mám starat, co mám krmit....za každou informaci budu ráda. Šárka díííííííky |
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 17:46 |
každý den mu dávej čistou vodu,když mu budeš měnit klec tak mu dej nové jídlo a to staré vyhoď.krm ho zrním ze zverimexu a můžeš mu koupit i dropsy a dávat mu je po čištění klece za odměnu jako to dělám já.dej mu do klece kolotoč ať se vyblbne.:)dávej mu hodně podestýlky a v ní hrabe.dej mu podestýlku i písek(ten bílý ne z dětského pískoviště!)klec čisti jednou za týden-křečka dej do jiné klece nebo krabice z které nevileze:)starou podestýlku vyhoď,klec umyj,usuš,dej novou podestýlku,seno,písek a do domečku toaltní papír.každý den si ho vyndej z klece( v 17.00h-20.00h)a hraj si snim.hraj si jen 1 hodinu.může všechno ovoce,kromě kyselého(pomeranč,citron,grep!)všechnu zeleninu a občas dětský piškot..promiň je to moc dlouhý,už ratši nic nepíšu:-)) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 17:47 |
Krmivo najdeš ve snad v každém zverimexu. Než ale něco koupíš, přečti si, jestli je to kompletní krmivo pro hlodavce. Ideálně: kompletní krmivo pro malé hlodavce. potom můžeš křečkovi dát třeba ovoce nebo zeleninu, jako pamlsek.Nesmí být moc studená ani vařená. Jako podestýlku pro křečka doporučuju kukuřičnou, jemnou. Rozvíjí křečkovi schopnosti tím, že si z ní křeček vyhrabává kukuřici a taky je bezpečná.Klec by měla mít vodorovné mříže, ty poskytují křečkovi možnost k lezení. Výbava klece: domek (nejlépe dřevěný nebo keramický, hlavně ne plastový) s odklápěcím víkem, nebo beze dna, natrhej křečkovi kapesník a dej ho do klece od si z něj udělá hnízdečko v domečku.Nádoba na žrádlo a pití a potom třeba houpačka, nebo kolotoč Nech křečka asi 3-4 dny než si zvykne na nový domov a potom začni s ochočováním. Dávej mu pamlsky z ruky a potom si ho pohlaď, ale ne zezadu , to by ho vyděsilo, musíš zboku. pak si ho postupně vytahuj a můžeš ho hladit a hrát si sním. Další potřebné rady najdeš na mém blogu: http://krecici-a-krecci.webnode.cz/ Hodně štěstí při křečkování. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 17:49 |
Míšo. Můj křeček zbožňuje pomeranče a mám knížku, ve které je napsáno, že pomeranč může. I grepy. citrony ne. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 18:09 |
tak játa napsala že křeček nemůže pomeranč a grep,protože můj křeček(který už nežije);snědl pomeranč a uďelala se mu boule na krku.byly jsme u zvěrolékaře a on říkal že je to z pomeranče a že ho křečci nemůžou.tak já nevim.tak to byla asi je náhoda:) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 16.04.2012 14:45 |
Tak nevím... ;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anna  |
ZAPSÁNO: v pondělí 16.04.2012 21:05 |
Podívej se na stránky Českého křeččího klubu. www.ceskykrecciklub.cz
tam najdeš odakzy na zkušené chovatele a rady co a jak. |
|
| JMÉNO: |
Veve   |
|
| PŘEDMĚT: |
strašná příhoda |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 09:17 |
v úterý 10.dubna se mi narodili tři malí křečíci už mě to čeká ní tak nebavilo že jsem se na ně mu sela podívat a hádejte co byli tam dvě strašně velké mimina ale to jedno bylo malé jakoby se zrovna narodilo ale už je staré šest dní. |
| |
ODPOVÍDÁ: Eliška   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 10:29 |
Asi je to slabý jedinec a matka se o něj nechce starat... :( |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 11:47 |
to je škoda, bude to slabé mládě, myslím, že ho matka buď zakousne, nebo umře samo hladem. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 11:48 |
Ale můj křečík byl taky o hodně menší , když jsem si ho brala ze zverimexu a myslím, že jeho sourozenci mu nedovolili jíst z misky na žrádlo , ale teď je v pořádku a je silný a veliký. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 13:34 |
myslím, že Sunar je pro lidi a obávám se, že děti potřebují jiné mléko než křečci. Můžeš se ale skusit zeptat veterináře, jestli něco takového pro křečky existuje. teoreticky bys to mohla ale skusit i stím Sunarem, křečík stejně jinak umře, tak si myslím, že už tím nic nezkazíš a alespoň nebudeš mít pocit, že jsi pro jeho život nic neudělala, ale dej si pozor ať ho nezadusíš, když mu to budeš dávat do pusy. Jo, a raději bych ho oddělila do samostatné klece, nebo krabice, protože by ho mohla matka zakousnout.
Hodně štěstí... Potom napiš, jestli se to povedlo a přibírá, nebo jestli umřel. |
|
| JMÉNO: |
Terka   |
|
| PŘEDMĚT: |
jídlo |
ZAPSÁNO: v sobotu 14.04.2012 11:53 |
jaké jídlo má křeček nejraději ????
A jaké mu škodí nebo jaké jídlo ho může klidně zabít??????? :-( |
| |
ODPOVÍDÁ: Káťa   |
ZAPSÁNO: v sobotu 14.04.2012 12:15 |
No můj křeček má rád jahůdky, jablíčko, okurku a jogurty, tvarohové i ovocné ale může jen půl lžičky za tři dny cca a když je to křeček zlatý tak může třeba celou lžičku za tři dny :)Jinak určitě víš že jsou křečcí směsi které najdeš v každém zverimexu. Nesmí jíst citrusy (mandarinky, pomeranče, ananas a podobně) A někdy mu můžeš dát i piškot, ale opravdu jen někdy :) Mezi jedovaté rostliny(když je křečík sní) patří: blín,blatouch,lilek,bažanka,mák,bledule,náprstník, vlaštovičník,rulík,sněženka,sasanka,oměje, bolehlav, prvosenky,koniklec,česnek,rozpuk ;) .. snad ti to stačí :) :D |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Karolína   |
ZAPSÁNO: v sobotu 14.04.2012 14:17 |
Dávej křečkům aromatické bylinky-petržel,bazalka,pažitka a taky jim chotná jarní osení(já jim ho pěstuju)A ty piškoty jim dávej 1-2 za 2 dny.Kája |
|
| JMÉNO: |
Křečík  |
|
| PŘEDMĚT: |
plastový box |
ZAPSÁNO: v pátek 13.04.2012 20:40 |
Může více mláďat křečíka džungarského, samozřejmě odděleného pohlaví, ale ze stejného vrhu, žít v plastovém boxu např. z IKEY? |
| |
ODPOVÍDÁ: Karolína   |
ZAPSÁNO: v pátek 13.04.2012 21:42 |
To by je asi dost trápilo!!! Kup jim radši klec také POZOR!!!I sourozenci se někdy perou tak s tím počítej a ať mají dostatek pilin a místa na utěk!!!V plastovem boxu se drží vlhkost a křečci také rádi běhají na různých patrech a hlavně jim tam dej kolotoč.Přechodně(maximálně na 1 měsíc)to v plastovém boxu vydrží ale aby tam prožili celý svůj život?Chudáčci.Doufám že už sám/sama rozhodneš co je pro ně nejlepší.Ahoj Kája |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 14.04.2012 14:09 |
Já mám křečíka roborowského v plastovém shora otevřeném a průhledném boxu a nevadí mu to. Mříže klecí ale poskytují možnost šplhaní, takže je dobré křečkovi tuto aktivitu nahradit nějakou jinou. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: NELA  |
ZAPSÁNO: v neděli 15.04.2012 08:37 |
kup radši klec křečíci chtěji hodně vidět jsou společenský v plastboxu by se trápili :'( |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anna  |
ZAPSÁNO: v pondělí 16.04.2012 21:00 |
Ahoj,
plastový box je nejlepší. Pro džungaráčky určitě. Jejich nožičky jsou osrstěné určené k běhání, ne ke šplhání po mřížích.
Určitě jim klec nevadí, ale upřednostňuji plastové boxy. Jiní chovatelé skleněná akvárka. Snad se dezinfikují, čistí.
Pro krečky syrské je klec vhodná. Jejich nožky jsou bez chloupků. Jsou i větší, tak jejich nožičky tolik nepropadají mezi mřížky.
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Křečík  |
ZAPSÁNO: v úterý 17.04.2012 17:21 |
Anna: Díky, myslíš, že se nebudou prát? A děkuji za všechny odpovědi :) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Anna   |
ZAPSÁNO: ve středu 18.04.2012 22:58 |
Ještě doplním - plastový - průhledný. Mám jak z Ikei, tak z jiného hobby obchodu. Ten snad je i lepší, není tolik prolisovaný - tolik záhybů.
Křečíky nechovat dohromady! To je ze zkušeností chovatelů. I přesto, že v literatuře uvádějí, že se mohou chovat společně např. džungaráci.
Nyní postupně rozdávám mláďata a a akorát tam jeden piští o 106.
Boje mezi nimi jsou a to i přesto, že jsou spolu od miminek. Samozřejmě ve staří 1 měsíce jsem rozdělila kluky a holky. Opravdu nechci mít nechtěné potomky a ty oak udávat na skrmeni. Fuj.
Jen z mého jedno vrhu - mohu konstatovat - prokousnuté ucho, druhé pokousané, pokousané bříško, rodidla.
Ano, někteří jedinci si "sedli", spinkají spolu, dobře vycházejí, ale ze šesti to byli jen dva. To je docela málo. A co když by se to změnilo a nebyla jsem doma, abych včas zasáhla?
Navíc můj prst taky schytal kousanec, když jsem se útočníky rozháněla. :-) |
|
| JMÉNO: |
Karolína   |
|
| PŘEDMĚT: |
Ochočení |
ZAPSÁNO: v úterý 10.04.2012 20:34 |
Ahoj mam takový problém:mám 4 křeččice džungarské.Podařilo se mi ochočit si je tak že:1. mi lezla po ruce nekousala a byla ůplně vzorná, 2. nechala se pohladit nosit se po kleci a i ven ale to jen na malou chvilku protože potom utíkala, 3.se nechá pohladit a vleze mi do ruky ale jinak nic, 4.nevšímá si mě jen mě občas kousne.Skoušela jsem je ochočit ale bez většího ůspěchu.NEMÁTE NĚJAKOU OSVĚDČENOU METODU NA OCHOČOVÁNÍ??????????? A potom mam ještě jednu otazku.Ta co se nechala nosit chovat hladit a td. mě najednou kouše PROČ??? Co s ní mám dělat.Dávám jim dostatek dobrého krmení,vitamíny a sem tam i piškot nebo jinou mlsku!!!!!Mají dostatek pilin,velkou klec , domeček , kolotoč,samozřejmě také pítko,minerální kameny a klacky na okusování.Starám se o ně dobře ale oni to nějak nechtějí pochopit že je mam rada a akorad mě koušou. Odepište prosím!!! Děkuju Kája |
| |
ODPOVÍDÁ: Káťa   |
ZAPSÁNO: v úterý 10.04.2012 22:23 |
Můj křeček mě taky kouše, ale vždy když mě kouše tak mu fouknu do rypáčku a on přestane a potom mu dávám občas z ruky nějaké mlsky a zdá se mi že začíná být milejší :) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Saša   |
ZAPSÁNO: ve středu 11.04.2012 16:59 |
Mam 4 křečky 3 džungarske a 1 roborovskeho.Jeden džungarsky kluk straš ne kousa ale pak přestal muj spusob je davat mu pamlsky a často si ho brat do ruky když se bojim tak on to na me vidi a kousne me.A když davam na jevo že se ho nebojim tak me nekousne.Ale hlavne když me kousne tak ponem nemam zači mu nadavat ani ho bouchat po hlavičce proste ho dal hladit. ;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v sobotu 14.04.2012 08:42 |
počkej,a ty je máš v jedný kleci, pohromadě? |
|
| JMÉNO: |
Veru   |
|
| PŘEDMĚT: |
Dotaz |
ZAPSÁNO: v sobotu 07.04.2012 20:52 |
Dobrý večer, Váš blog se mi velmi líbí, již mnohokrát mi poskytl tolik potřebné rady při mých chovech křečíků džungarských. Jenže již mě přestalo bavit zakupovat křečíčky ve zverimexech, kde neznám datum jejich narození ani nemoci, které mohou míti v genech. Proto bych se Vás, jako zkušených chovatelů chtěla zeptat, jestli Vy nebo někdo, koho znáte, neodchováváte křečíky, které pak prodáváte? Chtěla bych křečíka přímo z chovu, o kterém vím vše z výše zmíněného. Děkuji za odpověď a přeji příjemně strávené chvilky s křečíčky :-) |
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v pondělí 09.04.2012 16:18 |
Páni! Kdyby jsi to sem napsala o půl roku dřív, tak bych ti dala klidně všech třicet. Vím o nich datum narození, svítek, jména (Každý křeček má dvě až tři jména), přezdívku a rodokmen. Bohužel. Kdyby se narodila nějaká mláďátka, dám vědět. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Veru  |
ZAPSÁNO: v pondělí 09.04.2012 21:47 |
Děkuju, už sem myslela, že mi nikdo neodpovíi :-P |
|
| JMÉNO: |
Muckááá  |
|
| PŘEDMĚT: |
Rozmnožování |
ZAPSÁNO: v neděli 01.04.2012 17:38 |
Ahoj křečci.eu , mám 2 křečky a chtěla bbycvh křeččátka. Dávám je na sebe, ale oni nechtěj...Rozmnožovat....No prostě nevíte jak? A neni to tim, že to sou obě holky? Děkuju za odpověď :************ |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 01.04.2012 17:51 |
dvě holky se spolu pářit nebudou ! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Raduš  |
ZAPSÁNO: v pondělí 02.04.2012 14:21 |
no, jako jestli se dvě samičky rozmnoží, tak já jsem papež :D, musíš mít samečka a samičku |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Dominka  |
ZAPSÁNO: v pondělí 02.04.2012 17:39 |
ale ona se pta, jak je ma rozmnozit, ne na pitome komentare jakeho jsou pohlavi |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v úterý 03.04.2012 16:16 |
Dvě samice s polu fakt mít nebodou a jestli chceš vědět jak samici od semečka poznat tak tady jsou rady: http://www.krecici-katka.estranky.cz/clanky/kupujeme-krecka/jak-se-pozna-samec-od-samicky____.html http://www.simici-krecci.wz.cz/mimi.html |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v úterý 03.04.2012 17:26 |
Dominiko! četla jsi to vůbec? vždyť píše, jestli nevadí, že jsou to obě samičky!!! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Raduš  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 05.04.2012 11:56 |
Dominiko, ale ona tam píše, že má dvě samičky, jeslti se dvě samičky můžou rozmnožit, a to asi těžko, ne? |
|
| JMÉNO: |
R3ndy  |
|
| PŘEDMĚT: |
křeček Roborowski |
ZAPSÁNO: v sobotu 24.03.2012 20:11 |
Mohou se chovat tyto křečci v párech? Vím že některý můžou ale teď nevím který to je,jestli roborowski nebo syrský. Děkuji |
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v sobotu 24.03.2012 21:47 |
Roborowského ani zlatý křeček se myslím nemůžou chovat pohromadě. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: R3ndy  |
ZAPSÁNO: v neděli 25.03.2012 12:43 |
A jak velký kolotoč pro Robíka? Měly jsme džungára ale ten nám umřel. :( Chtěly jsme mu koupit kolotoč s ložiskem o průměru 14cm ale ten se u nás sehnat bohužel nedá jen ten menší 11cm,ten by robíkovi stačil? Nechci aby v tom byl vmáčklej a při běhání si ničil páteř a přecijen robík je menší než džugarák. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v neděli 25.03.2012 13:39 |
Křečci zlatí se nesmí chovat společně,ale roborowští můžou. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 26.03.2012 17:40 |
Pro křečíka roborowského není kolotoč vhodný. Taky mám roboráčka a jeden se mi na tom kole zabil. :((. Teď mám dalšího a kolotoč nemá a rozhodně jí nechybí. Udělá si svoji vlastní běžeckou dráhu a proběhne se po kleci ;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Mummye   |
ZAPSÁNO: v pondělí 26.03.2012 17:51 |
Křečci roborovští se můžou chovat v párech, ale někdy se může stát, že se časem začnou prát.
Jestli jim dáš do klece kolotoč, doporučuju plastový bez mezer, ne kovový, v něm by si mohli ublížit. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: R3ndy  |
ZAPSÁNO: ve středu 28.03.2012 20:49 |
Spíš mi jde o to jestli mu stačí kolotoč o průměru 11cm jestli to neni malý. To že by měl mít kolotoč bez mezer to vím... |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pátek 30.03.2012 19:26 |
Jak jsem už psala, můj křečík se na tom zabil, taky roboráček, prostě se uběhala k smrti. Ale pokud jim to tam chceš dát, tak v průměru 11 cm si myslím, že stačí ;) možná by šel ale i menší . |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Saša   |
ZAPSÁNO: ve středu 11.04.2012 17:22 |
oni nepotrebuji bych rekla |
|
| JMÉNO: |
Kája  |
|
| PŘEDMĚT: |
pomoc |
ZAPSÁNO: v sobotu 17.03.2012 14:03 |
Zdravím:) Mám křečíka džungarského. Měl by to být sameček a ti bývají většinou klidnější, a ten můj není. Mám ho asi měsíc. včera mi vubec nechtěl na ruku, byl zoufalý a bál se mě. Bylo mi ho strašně ráno. Jako obvykle jsem vstala v 7 hodin ráno abych si ho vzala na ruku, čekala jsem než vyleze z domečku ale nikde nebyl. Zděšeně jsem odryla domeček a on nikde! S bratrem jsem ho hledala ale nenašla jsem ho. Nakonec jsem ho zahlédla za skříní. Máme 6+1 a dvě koupelny. Vubec mě nenapadlo že bude v místnosti kde má terárium. Seskočil zřejmě z té vysoké poličky, polička je mi zhruba po pas a já mám 175 cm. Nvím zda se mu ěnco stalo. Nakonec se mi ho podařilo chytit a dala jsem mu viko od bot na terarko,aby už nemohl vyskočit. DNes odpoledně nechtěl na ruku. Divně ne mě a brášku chrčel. Byl to opravdu divný zvuk který jsem nikdy neslyšela a ni u mého minulého křečíka. Myslíte, že něco sežral a snažil se to vyzvrát nebo to byl projev nějáke agrese? Mamka říkala at už ho dneska nechám na pokoji a mám ho brát až zítra. Myslíte že se do zítřka situace zlepší? A proč opustil terárium, když měl vše čisté(samo že tam měl trochu starých hoblin,dost jídla i pití), myslíte že to byli pudy na samičku? Také jsem žasla nad tím jak to dokázal?! Po násavce na pití nebo kolotoči? Teď už tam má ten poklop. Předem všem moc děkuji za odpověď:) |
| |
ODPOVÍDÁ: Kája  |
ZAPSÁNO: v sobotu 17.03.2012 14:05 |
*snažil se to vyzvracet. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v pondělí 19.03.2012 15:27 |
Křeček ti mohl utéct z patra, z kolotoče nebo z něcoho jiného,takže radši na kleci nechávej výko.
Ten zvuk "chrchlání" může být z toho že se křečkovi špatně dýchá nebo že je agresivní.Když je agresivní tak:prská,má vyceněné zyby a panáčkuje asi jako na tomto videu: http://www.drsnysvet.cz/agresivni-krecek/
Když chceš křečka ochočit tak s nim mluv,uč ho aby si bral jídlo z tvé ruky...
Tady ti posílám nějaké stránky kde se dozvíš víc:
http://www.krecci-malispolecnici.estranky.cz/clanky/jak-ochocit-krecka.html
http://hryzalka.blog.cz/0703/jak-ochocit-krecka-na-ruku
http://krecek100.blog.cz/0808/jak-si-krecka-ochocit-a-jak-s-nim-zachazet
http://www.krecek6.estranky.cz/clanky/jak-krecka-ochocit_1_krok_.html
http://u-hlodavce.7x.cz/jak-ochocit-krecka
http://moji-krecci.webnode.cz/co-musite-vedet-/jak-krecka-ochocit-a-jak-s-nim-zachazet/
http://www.krecikdzungarsky.estranky.cz/clanky/jak-ochocit-krecka.html
Na této stránce: http://www.krecikdzungarsky.estranky.cz/clanky/jak-ochocit-krecka.html je na té fotky nad menu agresivní křeček.
Více Informací najdeš na Internetu. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kája  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 22.03.2012 14:56 |
Moc díky..už je v pohodě..a je krotší..moc díky:) |
|
| JMÉNO: |
Ella  |
|
| PŘEDMĚT: |
pohlaví |
ZAPSÁNO: ve středu 14.03.2012 08:47 |
Prosím Vás , ráda bych se zeptala zda je lepší sameček či samička křečka , pokud jej chci chovat samostatně ?
Děkuji Ella. |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: ve středu 14.03.2012 12:01 |
Je jenom na tobě , které pohlaví si vybereš, myslím, že není žádná zprávná a špatná varianta. Já mám džungaráka samečka a roborowskou samičku (nemám je spolu!!! ) a jsem spokojená s obouma. říká se, že samečci jsou klidnější a samičky, že se dají lépe ochočit. Ve skutečnosti je to ale na povaze křečka |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Petra  |
ZAPSÁNO: ve středu 14.03.2012 17:31 |
Je to na tobě které ti vyhovuje a s kterým si myslíš že by sis lépe rozuměla.Podle mě je lepší sameček.Je přítulnější,a přece jenom...samičky mají své dny;)...Já měla samečka a toho jsem naučila dáva pusinky,agility dráhu a dokonce u mě spinkat:)..Určitě se rozhodneš správně |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 15.03.2012 13:45 |
Kluci hooooodně značkují, ale vyber si jak chceš. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Raduš  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 15.03.2012 18:37 |
myslím, že když se jedná o samotného křečka je to jedno, já měla holčičku, byla hodná, a čistotná, nvím, jak je to se samečky... |
|
| JMÉNO: |
Petra  |
|
| PŘEDMĚT: |
Hugo |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 12:03 |
včera ráno,jsem přišla o svojeh křečíka.
Bohěl pořád kolem akvárka byl vpohodě jenom měl zalepené očíčka.
Poslední dobou byl divný.Vzala jsem ho k sobě,jako vždycky se u mě schoval a nechal se hladit.Ale potom už,jakoby začal umírat.nevím proč!!!Zavíral oči,nehýbal se,okamžitě sem letěla na veterinu...už se nehýbal,jenom dýchal a tlouklo mu srdííčko.Říkal,že už mu nijak nepomůžem.Že to může být věk,dal mu uspávací injekci.Hugoško se dožil 1,5 roku.Moc si to vyčitám.Byl to můj nejlepší přítel...sem z toho zničená nevím co mám dělat.Nejradši bych se zabila.... |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 12:32 |
Ten pocit zná asi spousta lidí odsud. Mě umřela křeččice tím, že se uběhala na kolečku, vyčítala jsem si, že jsem jí kolo nesebrala :(. Vím, že to zní hnusně, ale pořiď si dalšího, nahradí toho mrtvého. A udělala bych mu hrob někde, třeba na chatě nebo tak s kamenem a začátečním písmenem, nebo celým jménem a pak bych se o ten hrob starala. Vím, že ti ho nikdy nic nenahradí a zvlášť ne, pokud to byl první křeček, ten mi s těch mrtvých chybí nejvíc. Ale radost z nového křečka ti pomůže a navíc si tím získáš dalšího nejleppšího přítele ;). |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Petra  |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 12:55 |
Měla jsem první Hugoška...
Stím sem strávila ty nejkrásnější chvíle.Mohla jsem mu pošeptat všechno...Být sním,bylo to nejlepší..pokaždé sem se na něj když sem šla ze školy těšila.Celá rodina si jej oblíbila..Potom asi po 1 roce našel brácha v zimě na zastávce ještě jednoho.Vzali jsme ji domů,strašně ráda utíkala.Jednou utekla,a my ji našli pod gaučem už mrtvou.nevíme proč.Tak jsem si pořídila zlatého křečka.A tedkom mi zemřel Hugoško,a nového křečka nechci...Bodá mě to do srdíčka,byl to ten nejskvělejší kamarád.Bude se mi moc stýskat.Jen ty si to prosím nevyčítej.Nemůžeš za to! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 15.03.2012 13:57 |
Ahoj, to je škoda :((((((((((((((((((((( . Jdi si koupit jiného, poraď se s majitelem nebo ve zverimexu který je hodný nebo tak a když si ho koupíš(!!! kup si křečka mládě né dospělého křečka protože dospělý křeček se toho tolik nenaučí jako si na tebe zvykat,důvěru atd... takže si radši kup mládě!!!)začni od znova:hlaď ho,mluv na něj,uč ho aby si vzal jídlo z tvé ruky atd... no prostě aby si na tebe zvykal budeš mít z něho nejlepšího přítele :) a kdyby si nevěděla rady jak ho máš ochočit tak si kup knihy o křečcích nebo si nějaké pujč v Knihovně nebo se poraď na Internetu třeba na tomto webu.Hodně štěěěěstíííí!!!!! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Raduš  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 15.03.2012 18:39 |
jéé, to je mi líto :(, mě taky křečice umřela :'(, taky měla zalepená očička a skoro vůbec nechodila :( |
|
| JMÉNO: |
Jirka  |
|
| PŘEDMĚT: |
pupínek na víčku |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 13:53 |
prosim vas ja bych potřeboval pomoc nevíte co by to mohlo byt?
|
| |
ODPOVÍDÁ: NELA  |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 15:02 |
můto být nádor ale může to být i modřina od nějakého bochnutí msíš to sledovat a když se to bude zvětšovat taky di na veterinu |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 10:02 |
Ahoj, určitě to křečka moooc bolí, může to být nádor, raději zajdi k veterináři.
!!!A to rychle!!!
Taky ti kvůli tomu může křeček umřít :( |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 12:34 |
měl bys jít k veterináři, může to být nádor. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Jirka  |
ZAPSÁNO: v úterý 13.03.2012 18:14 |
zatim je to furt stejné
|
|
| JMÉNO: |
Pavel  |
|
| PŘEDMĚT: |
mláďata |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 10:04 |
Ahoj mám dva nebo spíš měl jsem dva křečky roborovské.Až dnes ráno jsem zjistil,že to byl vlastně párek,protože ráno jsem našel v pelíšku šest mláďat a u nich ležela bohužel už chcíplá samička.Sameček lítá ze strany na stranu a do pelíšku jde jen občas.Je možné,že mláďata přežijí nebo je najdu zítra ráno taky chcíplé.S chovem jsem nepočítal a nemám s tím vůbec žádné zkušenosti |
| |
ODPOVÍDÁ: NELA  |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 15:03 |
jdi na veterinu |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 15:49 |
Matka je mrtvá...to je problém.Zkus otce nechat s nimi,snad se postará...=/ |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Pavel  |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 17:40 |
Já ho tam nechal s nimi,ale jen je pořád nosí z jedný strany akvárka na druhou - a pak není mi jasný,čím se budou živit |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 18:34 |
Tak ohřej mléko(aby bylo teplé) a nalij do mističky do klece-zkus,co to udělá! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 19:02 |
Nejlepší by bylo jít k veterináři,možná ti dá něco čím bys mohl mláďata nakrmit. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: NELA  |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 07:00 |
Odchov mláďat bez matky
Pokud matka zemře nebi se z nějakého důvodu už nemůže o mláďata starat máte dvě možnosti:
1) Najít kojnou matku nejlépe se stejně starými mláďaty a podstrčit jí je - je potřeba je dobře oválet v podestýlce nebo potřít počůranou podestýlkou, aby získali pach samice.
2) Umělý odchov.
Důležité info při umělém odchovu:
Po krmení masírovat bříško bavlněným hadříkem namočeným v teplé vodě
Krmnou kaši podávejte každé 2 hodiny
Osvědčilo se podávat kaši malou pinzetou nebo stříkačkou
Mláďata udržujte neustále v teple (např. termofor s přiměřeně teplou vodou, lampička)
Větším mláďatům můžete také kromě kaše dávat piškoty namočené v mléku (kočičím), tvaroh, sýr, ovesnou kaši a zkoušet pevnou stravu |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 10:06 |
Wow, tak to je hrozné :(
Možná matka umřela protože toho na ní bylo moc :(((((
Bez matky mláďata nevidrží :(
Ale tátu nech s nima.
Ale držím palce!!!
Snad to dokážou |
|
| JMÉNO: |
Veronika  |
|
| PŘEDMĚT: |
Dieta |
ZAPSÁNO: v pátek 09.03.2012 18:26 |
Ahoj. Existuje něco ja ko křeččí "dieta"? Pokud ano co je potřeba? Díky |
| |
ODPOVÍDÁ: Sirara1   |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 00:37 |
jestli máš chlupáčka kuličku,nech ho více proběhnout a kontroluj zda má do ranního,krmení z večera všechno snědeno,když né, tak uber příděl a měj odměrku,Křečci se dají přesně regulovat. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 15:53 |
Kolečko,kolečko a ještě jednou-kolečko!Nahraď ovoce zeleninou,žádné oříšky!Postav mu výběh a ať má tělesnou zátěž!Kup nějakou lightku,třeba tady: http://www.shop-elfi.cz/d-kompletni-krmivo-versele-laga-hamster-complete-500g-krecek ji najdeš.Žádné bombónky,sušené banány ani semínka.Hlavně dávej obiloviny (proso je nejlepší,můj křeček ho miluje),bílkoviny potřebuje. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: v sobotu 10.03.2012 15:58 |
Jej pardon ten odkaz není správný,tenhle tam má být: http://krmivo-potreby.cz/krmivo/2002-darwins-special-light-hlodavec-500-g.html |
|
| JMÉNO: |
Alice   |
|
| PŘEDMĚT: |
rakovina křečíka |
ZAPSÁNO: v pátek 09.03.2012 16:18 |
Ahojky. Včera jsem se dozvěděla, že má můj miláček rakovinu v oušku. Je mi z toho hrozně. Doktorka mi řekla, že je lépe křečíkovo trápení později ukončit. Dělají to tak, že mu dají injekci do srdíčka. To je strašné. Existuje nějaký bezbolestný způsob ? Máte někdo z vás zkušenost s uspáním křečka chloroformem ? Mišánek ještě stále baští, zřejmě ještě nemá velké bolesti. Taky mu vařím ovesné vločky a lehce je promíchám s jablíčkem a jogurtem. To miluje. Zatím mu chutná. Ale co dál ? |
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: NELA  |
ZAPSÁNO: v pátek 09.03.2012 20:24 |
tak to je mpravdu líto ale utratit ho nenechávej |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Karuška  |
ZAPSÁNO: v sobotu 17.03.2012 13:36 |
Ano, asi ho nech utratit. Také jsem měla křečka, měl obrovský nádor u ouška. Utratili jsme ho tak, že zvěolékař ho nechal uspat rajským plynem..je to bezboletné a křeček jakoby "usne" navždy. |
|
| JMÉNO: |
Kačka    |
|
| PŘEDMĚT: |
Strach z přepravky |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 08.03.2012 16:15 |
Čauky lidičky,
dozvěděla jsem se o jedné výstavě křečků a koupila jsem naší Mrkvičce středně velkou přepravku. Kamarádka mi poradila, abych ji vymyla horkou vodou(tu přepravku :-P), tak jsem to udělala. Ještě mi poradila, abych do ní zkusila Mrkvičku dát. To jsem udělala též ale něco není v pořádku. Dala jsem jí tam normálně její podestýlku, její krmení, mlsky, flaštičku(ta byla nová)... a ona byla hrozně vyděšená! Pořád lítala okolo a snažila se dostat ven. Není to tím že normálně žije v kleci? Prosím rychle mi poraďte. Výstava začne co nevidět ! |
| |
ODPOVÍDÁ: Honza.Č   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 08.03.2012 17:37 |
zvykne si |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Markéta Z.   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 08.03.2012 20:51 |
myslím, že je to o zvyku. Já mám taky přepravku a křečka tam dávám, když čistím klec. Dám tam krmivo, podestýlku, kapesníčky. Nejdřív chvilku jí, pak běhá po kraji a snaží se dostat ven a pak usne |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kačka   |
ZAPSÁNO: v pátek 09.03.2012 13:01 |
musí si zvyknout... |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 10:13 |
Ahoj, musí si zvyknout.V tý přepravce jí hlaď,mluv na ní a ona si třeba zvykne. |
|
| JMÉNO: |
Vendy  |
|
| PŘEDMĚT: |
Křeček |
ZAPSÁNO: ve středu 07.03.2012 01:09 |
Dobrý večer chci se zeptat proč mi občas křeček nechce spat v domečku a spí venku má to každý týden čisté nevím co stím děkuji za radu Vendy |
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Vendy  |
ZAPSÁNO: ve středu 07.03.2012 23:58 |
Já myslela že se to měnit musí aby to nesmrdelo ? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 08.03.2012 14:53 |
jasně, že se to musí měnit, já to svým křečkům měním každý týden a jsou v pohodě... si zase někdo něco vymyslel... :D |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Vendy  |
ZAPSÁNO: v pátek 09.03.2012 14:08 |
Koukám že tam dneska leží celý den myslim venku a jeste se chci zeptat proč se pořád drbe nemela by jsem mu neco koupit děkuji |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v neděli 11.03.2012 10:30 |
To nemůže mít pořád čistý!!!
Nikdy si na to nezvykne.
Klec mu čisti 1x nebo max. 2x za týden.
Každý den nebo ob den mu čisti jenom rožek z kterého si udělal toaletu!!!!!! |
|
| JMÉNO: |
Medunka  |
|
| PŘEDMĚT: |
speede |
ZAPSÁNO: v úterý 06.03.2012 12:55 |
nechcete někdo mýho Speedeho? :( já ho nemůžu ani nakrmit:( já fatk nevím:( jdu mu dát misku s čerstvým žrádlem a než ji stihnu položit mam prokousanou ruku do krve:( |
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v úterý 06.03.2012 14:41 |
Ty si ho nechceš nechat? Já bych si ho klidně vzala,jestli to nebude blbý.Jen jestli ho fakt nechceš.
Ale taky záleží odkud jsi.
Za 3 týdny by se mi měly narodit malí křečíci tak bych ti mohla nějakého dát,
pokud bych si ho vzala.
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v úterý 06.03.2012 16:35 |
no nejradsi bych ho nekomu dala, je mi lito ho nekam davat:( nevim jestli to s nim neumim nebo co, ale aby ho sezral had to bych asi nezvladla:( chci si poridit misto toho teddy kralicka snad to s nim pujde lip.. odkud jsi? ze bychom se dohodli? křečíka už nechci, bojím se že to dopadne stejně |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v úterý 06.03.2012 16:36 |
já jsem z východních čech |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v úterý 06.03.2012 19:58 |
Já jsem z moravy z Hranic. A v jakém městě přesně bydlíš? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v úterý 06.03.2012 20:32 |
já nad tím pořád tak přemýšlím a asi nemam silu ho dat pryc i kdyby me mel sezrat... tak promin |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve středu 07.03.2012 16:01 |
To nevadí,stejně si možná budu kupovat křečka někdy v dubnu nebo květnu. |
|
| JMÉNO: |
Michal    |
|
| PŘEDMĚT: |
mládata a samec |
ZAPSÁNO: v neděli 04.03.2012 17:28 |
Dostal jsem novou prostornou klec na vanoce a mam v ní samečka a samičku myslíte že je mam po chvíli oddelat odsebe nebo je muzu nechat v klecy. Někde jsem slyšel že sameček muže samičce nekdyi pomoct Předem dekuji za odpověd :) |
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v neděli 04.03.2012 17:41 |
Klidně je nech u sebe nech,ale můžou se narodit mláďata a musel bys samečka oddělit od samičky aby je nesežral. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Helča  |
ZAPSÁNO: v úterý 06.03.2012 12:38 |
Máme taťku s mamkou v jedné kleci. Když mají mladé, taťka pomáhá s péčí. (Byl pouze vyhoštěn z domečku a spí pod schody). Důležité je, dávat jim živočišné bílkoviny, aby mladé nesežrali. (Bílý jogurt, tvaroh, vařené vejce..) Je třeba ale počítat s tím, že mají mladé každých 21 dní. Mladé je možné odstavit ve 14ti dnech. Těhule už je nekojí a začíná na ně být zlá. (Už stele nové hnízdo). |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kačka    |
ZAPSÁNO: ve středu 07.03.2012 14:51 |
Za prvé, křečkům moc nejspěje, když je ,,odděláš" :-D Ale každopádně-samičky jsou v říji tak jednou za čtyři měsíce a jakmile sameček dospěje, tak na samičku začne skákat a bude ,,to" s ní chtít dělat pořád. Ovšem, jak už jsem tě poučila, samičky jsou v říji jen zřídkakdy, tak vzniknou rvačky o to, jestly mu samička ,,dá nebo nedá". A nedá, tak by jí mohl i zabít, nehledě na to, kolik by z toho bylo mláďátek :-D (U křečků počet dosahuje až patnácti! |
|
| JMÉNO: |
Laura  |
|
| PŘEDMĚT: |
Křeček |
ZAPSÁNO: v sobotu 03.03.2012 13:21 |
Ahoj chtěla jsem zeptat když jsem si před 3 týdny koupila křečka (samičku) mohla bych si k ní přikoupit ještě jednu samičku?Nepozabíjí se?Nebo tak?Děkuji za odpověď |
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: v sobotu 03.03.2012 13:29 |
dvě samičky by se nejspíš praly, křečci sou většinou samotáři :) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Laura  |
ZAPSÁNO: v sobotu 03.03.2012 14:23 |
a zvyknou si časem na sebe? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: v sobotu 03.03.2012 15:31 |
já bych je k sobě nedávala jestli je chceš mít u sebe kup si raději samečka to ale budeš mít mladý |
|
| |
ODPOVÍDÁ: ???   |
ZAPSÁNO: v sobotu 03.03.2012 15:47 |
v encyklopedii se píše jsou samotáři.
praly by se.
ale nakonec by se i mohly spřátelit. |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v neděli 04.03.2012 18:24 |
Pro Kačku:
Není to zas tak pravda. Je zde asi tak dvacet procent, že se skamarádí. |
|
| JMÉNO: |
Klára K.   |
|
| PŘEDMĚT: |
No to je nehorázný!!!!!!! |
ZAPSÁNO: ve středu 29.02.2012 20:02 |
No je fakt neskutečný, jak jsou ti výrobci produktů pro hlodavce nezodpovědní!!!!! Včera jsem křečkovi koupila novou dřevěnou prolízku. Dneska ráno jsem si všimla, že můj křeček pořád zvrací, nic nejí atd. Šla jsem k veterinářovi a ten mu dal nějaký kapky nebo co, potom se ten křeček prostě vyzvracel kopmlet. Veterinář mi říkal, že křeček snědl něco jedovatého, tak jsem hnedka doma vyndala z klece jeho hračku-byla samozřejmě okousaná. Tak jsem se koukla na lísteček co na ní byl----- NO BOŽE----------Je to z TISU!!!!!!!!!!!!!! To jsou ti výrobci tak tupí, aby jim nedošlo, že křeček to bude kousat?!!!!! Neskutečný... Fakt neskutečný! U nás ve škole máme dřevořezbu a učitelka nám říkala, že se s tisového dřeva dobře vyřezává. Jenomže se dobře vyřezává i z třešně!!!!! Nebo i z něčeho jinýho, co já vím!!!..... ALE TIS?!!!!!!!!!! |
| |
ODPOVÍDÁ: V.  |
ZAPSÁNO: ve středu 29.02.2012 21:24 |
No jo no tak ses měla podívat než jsi mu to koupila z čeho to vůbec je. Ale na druhou stranu by se tyhle prolejzačky vůbec neměly vyrábět. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: V.  |
ZAPSÁNO: ve středu 29.02.2012 21:32 |
Natož pak prodávat |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 01.03.2012 10:29 |
kazdopadne bych bejt tebou dosla do toho obchodu a pekne je tam sjela... a vratila to... |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 01.03.2012 14:57 |
Já být tebou, tak si do toho obchodu jdu stěžovat |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Veve   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 01.03.2012 18:23 |
dit´ ti mohl umřít já bych ty výrobce nejračí však víte co |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: NELA  |
ZAPSÁNO: v pátek 02.03.2012 18:55 |
jdi si stěžovat ty si koupíš křečka a oni ti ho málem otrávjej |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Ondra  |
ZAPSÁNO: v sobotu 03.03.2012 12:46 |
děkuju ted vím že si mám v obchodě dávat pozor co kupuju |
|
| JMÉNO: |
Maisski  |
|
| PŘEDMĚT: |
eště jeden dotaz |
ZAPSÁNO: ve středu 29.02.2012 12:56 |
neznam nikoho s pískomilama tak se FAKT omlouvám :) potřebuju vědět jestli mužu dát pískomila do běhací koule kterou sem měla pro džungaráka koule má průměr 17 cm prosím odpovězte potřebuju to vědět, předem děkuju :) |
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: ve středu 29.02.2012 15:28 |
děkuju za názor :) mímu křečkovi se v kouli líbilo ale hlavní důvod je že mám velkýho psa v bytě a jinak bych sví malý zvířátka ani nemohla pouštět v kouli sou před psem chránění protože je nemuže zakousnout :) to je zas muj názor :) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Pavel  |
ZAPSÁNO: ve středu 07.03.2012 17:10 |
Já tu kouli otevřu a dám ke dvířkům.Křeček si tam normálně vleze.Nechám ho 10min běhat a postup obrátím (otevřu kouli a dám ji ke dvířkům.Když nevyleze, tak mu dám ještě dalších 10min.Křeček není hloupej a kdyby ho to nebavilo, tak by tam nezůstal a příště nevlezl |
|
| JMÉNO: |
V.  |
|
| PŘEDMĚT: |
Ušní boltec |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 18:27 |
Mému novému křečkovi chybí ušní boltec. Proč tomu tak je? |
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 18:58 |
mohl se porvat s jiným křečkem, když mi bratr dovezl minulého křečka tak sme zjistily že má prokouslé ucho a dvě packy pochroumaný asi se ve zveráču poprala |
|
| |
ODPOVÍDÁ: V.  |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 21:56 |
Já nevím, Je moc milá a vracet jí fakt nechci. Je mi jí líto.. 6e ji chybíjeden boltec. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: v úterý 28.02.2012 09:03 |
nemusíš ju vracet já Mandynku taky nevrátila a žila spokojenej život jen si tu jednu packu víc šetřila :) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: El Eško  |
ZAPSÁNO: v úterý 28.02.2012 10:14 |
ECHCI SE VÁM DO TOHO PLÍCT ALE MOJE DVĚ KŘEČICE SE PORVALI A TA JEDNA KRVAVEJ ČUMÁČEK A DRUHÝ DEN MĚLA KRVAVEJ ZADEČEK |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: V.  |
ZAPSÁNO: ve středu 29.02.2012 17:35 |
Děkuju za odpovědi. Ale koupil jsem Marušku už bez ouška je mi jí líto :( :/ |
|
| JMÉNO: |
Maisski  |
|
| PŘEDMĚT: |
výběr |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 16:52 |
ahoj které zvířátko je mazlivější a líp se ochočí?? džungarák nebo pískomil máte nějaké skušenosti? |
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 17:18 |
Je to na tobě akorát že pro pískomila potřebuješ více místa a četla jsem že by se měly chovat v páru nebo ve skupinéch. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 17:39 |
mám akvárko 30x50 a víška 30 cm křečka už sem v něm měla byl spokojenej a ted nevím jestli si mám vybrat pískomila nebo křečka poradte fakt se nemužu rozhodnout |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 18:55 |
na mazlení mam pejska spíš aby se dobře ochočil. o pískomilech všude píšou něco jinýho někde že sou nespolečenský jinde zas naopak jaký máte skušenosti? jinak děkuju moc |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Markéta Z.   |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 19:32 |
na mazlení je super křeček, když si ho pořádně ochočíš. ale pískomil nevím |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Maisski  |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 19:44 |
děkuju eště se poradim s mamkou ta má stejně poslední slovo :) |
|
| |
|
| JMÉNO: |
Veronika  |
|
| PŘEDMĚT: |
POMOC!!!!!!!!!!! |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 10:27 |
Ahoj prosim potrebuji pomoc..... V kleci meho krecka lezou takovi cerni brouci a je jich tam hrozne moc. Existuje nejaky sprej nebo neco? Prosim pomoste mi. |
| |
ODPOVÍDÁ: Martina   |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 10:33 |
No já bych řekla že existuje sprej ale skuste vyndat křečka a vyměnte mu hobliny udělej te to!!!!!
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Lucka  |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 10:38 |
neni s krmenim .Ja sem měle něco podobneho v krmeni a radši jsem všechno prošla jestli se nezabidleli v domě. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Veronika  |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 10:39 |
No ja jsem ted vycistila kreckovi klec ale pride mi, ze jich tam je jeste vic nez predtim... Napadlo me ze by to treba mohlo byt granulek. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Martina   |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 10:50 |
A nebo je to v křečkovím kožichu skuste ho prohlídnout!!! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Veronika  |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 12:05 |
V kozichu to nema.. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Nikaw  |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 11:30 |
je to stěch granulí ja to taky tak měla nechala jsem chvilku krmení otevřené a hned byly venku .Do granulí se to dostane tak když to necháš otevřené stačí třeba jen den strašně rychle se to rozmnoužuje.. ;) |
|
| |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Verča   |
ZAPSÁNO: v úterý 28.02.2012 19:47 |
ahoj, četla jsem tvoji prosbu. já mám totéž. Z ničeho nic se mi u nich objevili černí a červení broučci, vypadali jako zrnko máku. Jsou to čmelíci. Odstanit by se prý měli tím, že do klece dáš slupky z ořechů. |
|
| JMÉNO: |
Markéta Z.   |
|
| PŘEDMĚT: |
jídlo |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 21:43 |
Ahoj, co dáváte svým křečkům k jídlu a jak často? V pondělí jdu do zverimexu pro nové piliny a tak bych mohla něco dokoupit. Díky |
| |
ODPOVÍDÁ: Kika  |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 08:02 |
ja mam křečka džungarskeho a njraději ma slunečnicova semínka jinak mu davam kukuřici,pulku piškotu,kousek jablka,a taky ma rad sušeny banan. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Marketa  |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 08:06 |
ja mu davam jídlo až sní to co tam ma ale nedavej mu to hned dej mu to až rano. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka    |
ZAPSÁNO: v pondělí 27.02.2012 14:39 |
No tak určitě mu dávám kompletní krmivo pro křečky (semínka, kukuřice, atd. je to prostě balení, které koupíš v každém zverimexu) a potom křečkovi dávám ovoce, zeleninu, někdy mu dám i kousek sýra nebo šunky, piškoty, chleba a prostě všechno, co se nachomejtá v kuchyni.. :) A potom mu někdy udělám i kašičku;) No, zadej si do webu, co křeček může a co ne a tam ti vyjede věcí :) To mu můžeš dávat;) |
|
| JMÉNO: |
Kristyna  |
|
| PŘEDMĚT: |
klec nebo akvarko |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 14:42 |
Prosím Vás je lepší si koupit klec nebo akvárko(samodřejmně bez vody)?
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 17:16 |
No záleží jký druh křečka máš.
křečíkům džungarským by bylo lepší akvárko,ale může být i klec.
U sýrského je lepší klec. |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 21:36 |
Já volím raději klec-je v ní lepší filtrace vzduchu a kontakt s křečkem můžu navázat kdykoli a palmlsek taky prostrčit vždycky.A,jak psala Klárka,křeček tam může šplhat.Nevýhoda klece je,že křeček může rozhazovat piliny.
Jinak má pravdu i Sunrise-volíme klec či terárko podle druhů křečků. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 10:34 |
já mám džungaráčka v akvárku právě kvůli tomu rozhazování hoblin jak píše Foxx, mám ho zhora přez den běžně otevřeného takže přístup k němu není problém. Když jdu kolem akvárka vždy koukne nahoru:) Pro běhání má v domečku kolečko, který využívá celou noc:-D Sotva zhasnem a je ticho začne hvízdat kolečko :) Ale jako malá jsem měla křečky vždycky v kleci, džungaráčka v malé kleci, zlaťouše ve veliký s prolejzačkama, ale štval mě rachot v noci co dělali když kousali klec a dělali bordel. Jinak je to asik jedno;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Monika  |
ZAPSÁNO: v neděli 26.02.2012 12:22 |
ja mam klec a jsu spokojena. |
|
| JMÉNO: |
Kristyna  |
|
| PŘEDMĚT: |
Jméno |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 12:23 |
Prosím vás můžu samičku pojmenovat Meliska.Vím že je to nepřirozený jméno ale mně se líbí .Líbí se i vám?Nobo mi poradre nějaké jiné pjekné jméno pro křečka(Nějaké neobvyklé,nebo takové jak se jmenuje váš :) ) Předem děkuji za odpovědi.l |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 12:30 |
Takže Moji křečíci se jmenují Fanďa, Šmoula, Chumla, ale nedávej jim prosím má originální jména díky. :) Křečka můžeš pojmenovat jak chceš, klidně Meliska ;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 13:33 |
Meliska není vůbec divný :) Právě, že je to originální.. A je to pěkný;) Dej jí takové jméno :) Je krásný! A křečka si pojmenuj tak, jak ty sama chceš ;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kristyna  |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 14:43 |
Děkuji za odpovědi :) |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kristýna  |
ZAPSÁNO: v sobotu 25.02.2012 18:11 |
:D :D TO JO NO :) :D |
|
| JMÉNO: |
Lukaš  |
|
| PŘEDMĚT: |
okurka?okurka |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 23.02.2012 15:56 |
Ahoj mam křečka a nevim jestli mu mužu dat okurky poradte prosim vim ře zavařene nemuže a muže salatovku?
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 23.02.2012 16:00 |
Jo ja myslim že může,ale ne zavařwnou. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Lukaš  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 23.02.2012 16:45 |
dekuju :) |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 23.02.2012 19:49 |
Zavřenou ne, normální ano ;) A moooc jim chutná |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 23.02.2012 21:58 |
normální bych mu ale urcite davala az v létě ne ted tu chemickou :/ chudák |
|
| |
|
| JMÉNO: |
Kristyna  |
|
| PŘEDMĚT: |
Křeček |
ZAPSÁNO: v úterý 21.02.2012 17:58 |
Prosím vás můžu křečka dát vykastrovat?Předem děkuji za zotpovězení
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kristyna  |
ZAPSÁNO: v úterý 21.02.2012 18:05 |
A nevadímu třeba plísen
|
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v úterý 21.02.2012 21:39 |
Kastrace u křečka není a ani to není potřebné a kdyby byla tak bych svého křečka nedala vykastrovat.Ani nevím kdo to vymyslel,vždyť to je nepřirozené! :( je to jen můj názor
Kdyby měl křeček plíseň v kleci nebo akvárku mohl by z toho i onemocnět. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: ve středu 22.02.2012 19:02 |
Ano, plíseň křečkovi vadí! A kastrace, jak už sem říkala (psala) u křečků podle mýho názoru vůůůůůůůůůbec neexistuje;) |
|
| JMÉNO: |
Medunka  |
|
| PŘEDMĚT: |
speede |
ZAPSÁNO: v sobotu 18.02.2012 20:48 |
Tak mi segra zjistovala od kamaradky, ktera studuje v praze lekarskou fakultu a dela pokusy na potkanech, neco o mem zlaticku:( a tim, ze stal na tv stolku pred televizi tak tim mi pry asi zesvetlal a ma z toho pry nejspis epilepticke zachvaty:( takze jsem to zase zavinila vse ja :'( |
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v sobotu 18.02.2012 21:01 |
Zesvětlání není televizí ale tím že je zima. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 19.02.2012 15:46 |
Křečci v zimě bělají, to není tvoje vina to prostě tak je ;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v neděli 19.02.2012 19:51 |
ale ta epilepsie jestli je to doopravdy tak to me fakt mrzi
|
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v pondělí 20.02.2012 17:28 |
dneska ho měl znovu:( vsimla jsem si ho na konci záchvatu a kdyz jsem si ho sla vzit k sobe uz se pomalu probíral :( tohle si nikdy neodpustím:( hlavne mi vsichni rikali, ze by mu to vadit nemelo, ze si na to zvykne:( ach jo:( |
|
| JMÉNO: |
Sofia   |
|
| PŘEDMĚT: |
Help me ! |
ZAPSÁNO: v pátek 17.02.2012 21:47 |
Ako mám naučiť škrečka chodiť na WC.
Dala som mu záchod do toho rohu kde chodí cikať ale vycikal sa inde |
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v pátek 17.02.2012 21:50 |
ten můj boban chodí zas jen do domečku;) má tam nasyslený žrádlo a vedle toho bobky, asi to chce pokupě:-D |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v sobotu 18.02.2012 08:49 |
Aby šel na to správný místo je kočkolit koupíš si ho ve zverimexu,ale nemusíš ho mít křeček si jde na malou vždycky na jedno a to samí místo to místo mu čisti častějc. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Emka  |
ZAPSÁNO: v sobotu 18.02.2012 15:45 |
Skreckove sa udelaju WC sami a tajne takze zo ani nemusis pozrit a on tam ide. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: NELA  |
ZAPSÁNO: v pondělí 20.02.2012 08:10 |
ten můj chodí taky jen do domečku no křečka to asi hold nenaučíš xD |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Nikola  |
ZAPSÁNO: v pondělí 20.02.2012 15:17 |
neni nutne mu dat zachod |
|
| JMÉNO: |
Barbora Sklenickova  |
|
| PŘEDMĚT: |
hubne |
ZAPSÁNO: ve středu 15.02.2012 19:32 |
prosim o radu moje krecice plemena dzungadskeho je hrozne vyhubla ale uz dlouho moc se o ni bojim (mame ji od 227.7.2010)dekuji za vase odpovedi Barbora S. |
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve středu 15.02.2012 20:01 |
tak treba hodne beha;) jje už starší tak ji treba seber kolecko aby nemohla tak behat a davej ji vic dobrutek aby vic zrala;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Aneta   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 14:09 |
Přesně tohle se mi stalo s moji džungaračkou ;) Zkoušela jsem mnoho věcí ale nic ji nepomáhalo až jednoho dne jsem se dočetla že ji mám dát něco mléčného , tak jsem ji dala víčko od jogurtu aby si oblízala zbytky jogurtu ;) A jak ji mám teď pěknou :) Moc držim palečky aby ti to vyšlo :)TAK jako MĚ !!
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 18:16 |
To bude asi stářím.Ale můj křeček byl hubený už od malička a dostávala hodně jídla,ale bylo to tím že hodně běhala. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Barbora Sklenickova  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 21:07 |
dekuji moc za vase komentare mos mi pomohli dekuji moc moc moc dekuji B.Skleničková |
|
| JMÉNO: |
Terka    |
|
| PŘEDMĚT: |
příčina smrti |
ZAPSÁNO: ve středu 15.02.2012 17:22 |
ahoj dnes jsem prisla ze skoli a krecek lezel a tak jsem to rekla mamce a ona mi rekla že uz nejspis umrel :-( ale vecer normalne jedl mrkvičku čín to je poradte PROSIM a pite na email terymala@email.cz DÍKY :-) |
| |
ODPOVÍDÁ: Sirara1   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 03:19 |
Terinko,křečkovi je někdy horko tak sebou plácne a tvrdě usne,taky jsem si myslela,že mi umřeli dokonce jsem je měla na ruce a až tam se probudil .Dopoledne jsou to velicí spáči mám jich 10 pohromadě jsou to ještě mimina a jsou s maminou a taky mě tak straší.Někdy leží na zádech,a spí tak tvrdě,a všechno je mu jedno,zkrátka spí,mohu na něj sahat hladit ho nechá si líbit všechno,věří,že mu ruka neublíží ví ,že ruka je dobrotka a mazlení...tak se neboj a miluj ho... |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 15:37 |
nejspíše spal. Oni spí různě, i tak, že to vypadá, že jseu mrtví |
|
| JMÉNO: |
Kristýna  |
|
| PŘEDMĚT: |
krecek |
ZAPSÁNO: ve středu 15.02.2012 15:56 |
ahoj prosí poradíte mi co bych mohla udelat aby mě můj nikísek měl radši |
| |
ODPOVÍDÁ: Kristýna  |
ZAPSÁNO: ve středu 15.02.2012 15:59 |
ps. u nikíska nevim jestli je to holka nebo kluk ve zverimexu mi to neřekli a ja nevim jak to poznat |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: ve středu 15.02.2012 17:00 |
nejdřív ho zkus zavolat ať vyleze z domečku,pak mu dávej ovoce a zeleninu,pak pamlsky.a on/a si zvykne. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kristýna  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 16:28 |
děkuju a nevite jak bych poznala jestli je to holka nebo kluk |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Kristýna  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 18:43 |
Děkuju že si mipomohla poznat jestli je moje křečiče holka a ted se jmenuje laura |
|
| JMÉNO: |
Adéla   |
|
| PŘEDMĚT: |
ovoce |
ZAPSÁNO: v pondělí 13.02.2012 15:37 |
Dobrý den. Můžu se zeptat co mám dělat když můj křeček nechce jíst ovoce ani zeleninu?? Děkuji za odpověď. |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 13.02.2012 15:48 |
a nebojí se toho? je možné, že nevím že se to jí. Taky se mi to stalo, pomohlo mi, když jsem to ovoce dala do misky na žrádlo. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Adéla   |
ZAPSÁNO: v pondělí 13.02.2012 15:56 |
Já nevím on do toho třeba jednou kousne a nechá to. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: v pondělí 13.02.2012 19:03 |
Třeba mu stačí granule a má vodu.. Tak je nepotřebuje, když má hodně živin ;) Protože z ovoce máš vodu a trochu jídla, tak jestli má jídlo a vodu, tak je to ok;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v úterý 14.02.2012 08:30 |
a jaky ovoce nebo zeleninu mu davas? ja davam jablicko a to uplne miluje a ted dostava i hlavkovej salat a ten taky zmizi hned |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Adéla   |
ZAPSÁNO: v úterý 14.02.2012 18:29 |
Já taky jablka, ale neji je. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sirara1   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 03:02 |
Adélko,křeček má rád všechno dávám svým křečkům jen tolik aby to do večera snědli,všechno nakrájím na malinké kousky salát,mrkev,jablko,kousíček zelí-nadýmá,jablíko,kedlluben .nadýmá,jednou týdně skořápku z vajíčka,kousek brambory,květák opatrně,vařenou nudli,rýži,sem tam oříšek.liči, no zkrátka od všeho trošičku dvakrát denně když nejí nechat trošku hladu na večer kdy se nejvíce hýbou a spalují kalorie.taky piškotky,nebo hodně suchý rohlík na hlodání |
|
| JMÉNO: |
Venda  |
|
| PŘEDMĚT: |
plastová základna pro křečky |
ZAPSÁNO: v neděli 12.02.2012 20:34 |
máte někdo skušenosti s touto plastovou základnou http://www.prozviratka.cz/chovatelske-potreby/hlodavci-a-kralici-chovatelske-potreby-klece-habitrail-playground-habitrail-playground-zakladna-12189.html ? nemohl by si v tom křeček nějak ublížit je to pro něj bezpečné? mám strach že by se tam mohl křeček udusit protože tam nejsou žádné průduchy tak by se tam nemusel dostat moc kyslíku ne? předem děkuji za odpovědi. |
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v pondělí 13.02.2012 11:36 |
Nechápu, na co by to křečkovy bylo. Raději to nekupuj. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 13.02.2012 14:52 |
Já myslím, že bezpečné to je ;). Je možné, že si v tom udělá domeček ale domečky jsou lepší ze dřeva nebo hlíny. Mohl by to používat jako záchod, tím bys z části zamezila smradu, takže bys nemusela klec čistit tak často. Tento koutek bys ale čistit musela. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka    |
ZAPSÁNO: v pondělí 13.02.2012 19:07 |
K čemu vám takovéhle věci jsou? Křeček je prozkoumá a když zjistí, že sou na nic, tak je nechá bejt.. Já si myslim, že do toho chodit ani nejak moc extra nebude, a lidi co tohle kupujou sou pro mě divný..;) JE TO TOTIŽ K NIČEMU;) JE TO ÚPLNĚ STEJNÉ JAKO DOMEČEK, JENŽE DOMEČEK JE DŘEVĚNÝ, TÍM PÁDEM JE PRO KŘEČKA ZDRAVĚJŠÍ A KŘEČEK SE NEMŮŽE OTRÁVIT (KDYŽ ROZKOUŠE A SNÍ PLAST, TAK PLAST JE JEDOVATÝ, TAKŽE BY HO TO MOHLO OTRÁVIT).. Podle mýho názoru, jsou tyhle hračičky úplně na prd..Ale kupuj jak myslíš;) Ty zbytečně utratíš za věc, do které tvůj křeček třeba ani nevleze :) |
|
| |
|
| JMÉNO: |
Medunka  |
|
| PŘEDMĚT: |
zas Speede |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 09.02.2012 15:28 |
Tak jsem si chvíli myslela, že už to bude lepší, že se zklidnil, když po mě nevyjel když jsem mu dávala žrádlo a žral mi z ruky bez problémů, tak jsem ho nechala najíst, dal si vše do domečku a když šel ven natahoval se ke mně, tak jsem ho vzala do ruky že si ho na chvíli vyndám ven, v tu chvíli mě začal kousat a pokousal mi obě ruce. tak jsem ho zas vrátila, už nevím.. asi ho za chvíli přestanu mít ráda:( a to nechci |
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 09.02.2012 16:26 |
Přečti si komentáře, které jsou přidané k tvému dotazu "už nevím", tam třeba bude něco.... |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 09.02.2012 17:04 |
Nelekla jsi ho?Nespadl ti někde?Nebouchla jsi ho omylem?Pokud ne,tak tvůj křečík má špatné zkušenosti s lidmi,anebo je jen netrpělivý.Křečci nejsou žádní ,,mazlíčci".Nesmíš od něho čekat moc,že ti hupkne do ruky hned!Jak dlouho ho máš???Možná vyjel,protože chránil ,,své" jídlo.
Zkus postupné zblížení.U mě to fungovalo.
1.Nech křečka na 2-3 dny na pokoji.Nehlaď ho ani se ho nedotýkej.
2.Vyčkáno?Super.Teď kontakt.Mluv na křečka tiše.Oslov ho jménem,vyprávěj o zážitcích ze školy...
3.Ták.čas na fígl.Mezi dráty klece prostrč pamlsek.Odejdi dál,ať na tebe není vidět.Křeček musí vyjít a pamlsek si vzít.A tak dále.
4.Teď znovu pamlsek prostrč a zůstaň stát u klece.Pokud si křečík pamlsek i přesto vezme,jsi na půl cestě k vítězství!
5.Prsty si otři o podestýlku.ČICH JE nejdůležitějším smyslem křečka.Kápni si na ruku jogurt (bílý neslazený) nebo mandlový olejíček(NESMÍ v olejíčku být parfémové látky!!!)Olízal?Skvěle!Pokud ne,opakuj postup.
6.Na ruku si dej pamlsek.Umísti ho takovým způsobem,při kterém musí křeček na ruku nutně vylézt.Otevři dvířka a dej ruku před ¨zvířátko.Pokud se bojíš,raději to nezkoušej!Zvířata jsou na strach citliví!Vlezl ti na ní,aby se dostal k pamlsku?Pokud ano,zvedni ho a pohlaď!(POZOR!Křečky nehlaď po hlavě-nemají to rádi!)
Hodně štěstí!=) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 09.02.2012 18:30 |
Foss - mam ho přez dva týdny, nebouchli jsme ho, spadl sám kdyz lezl po gauči ale spadl na sedadlo z operadla ale to az ted co uz je dva tydny takovej. jinak jsme ho nikdo nebouchali a nic.. zradlo si ode me normalne bere, ale ukradne mi ho z ruky a bud utece do domecku nebo si ho rychle zacne zrat, problem u akvarka nemame ze by se nas bal to nevypada, jen obcas hrozne rychle bezi od misky do domecku si odnest jidlo. dnes sedel v misticce a koukal na me kde ma zradlo tak jsem mu ho sla nasypat tak mi ho jedl z ruky a kdyz jsem mu ho vysipala tak pekne syslil do tvaricek, pak pribehl do misticky jeste jednou tak jsem mu jeste trochu prisypala kdyz si to odnesl tak se porad natahoval po akvarku nahoru jako ze chce ke mne, tak jsem mu dala ruku a on ji okamzite zacal kousat a bejt zlej ja nevim proc:( kdyz mu sahnu na hoblini okamzite vystartuje a prebehne cele metrove akvarko s otevrenou tlamickou a hned kouse... ja fakt nevim co mam delat... alespon to, ze by u me mohl bejt v bezpeci a nekousat by mohlo bejt dobry, ale zacinam mit pochybnosti a obcas si rikam ze jsem udelala blbost ze jsem se vratila do svych detskych let kdy jsem mela krecka... nevim:( |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Foxx  |
ZAPSÁNO: v pátek 10.02.2012 16:35 |
Vždyť jo-chrání si jídlo.Je to kluk?Kluci si přirozeně chrání území.
Zkus tu metodu! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v pátek 10.02.2012 18:06 |
zkoušela jsem to hned po tom co jsme ho zakoupili a nefunguje to:( dnes jsme mu ulomili kousek větvičky ze švestky aby si mohl brousit zoubky tak uvidíme |
|
| JMÉNO: |
Venda  |
|
| PŘEDMĚT: |
podestýlka |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 19:00 |
co je lepší piliny, hobliny nebo asan? nebo máte něco lepšího? poraďte prosím... a mohl by křeček umřít kvůli podestýlce (asanu)? |
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 19:23 |
Hobliny a piliny je to samé.Asan bych nedoporučovala,sice by kvůli němu křeček neumřel,ale nedělalo by mu to dobře,protože je určený jako wc pro kočky a tokové různé zvířata.takže spíš ty hobliny. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Honza   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 21:21 |
hobliny a piliny to same?? piliny jsou miniaturni castecky dreva skoro prach hobliny jsou kusy dreva nebo spise takove platky! |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Venda  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 09.02.2012 20:37 |
aha ale my jsme měli doma asan prohlodavce spešl... tak jsem jen chtěla vědět jestli to mám vyměnit protožr mi teď křečci umírají skoro po měsíci a vyskoušela jsem lecco vyměnit a nic nefunguje... ale jinak děkuji |
|
| |
|
| JMÉNO: |
Medunka  |
|
| PŘEDMĚT: |
už nevím:( |
ZAPSÁNO: v úterý 07.02.2012 19:59 |
vim, ze to pisu porad, ale ja uz vazne nevim co mam delat:( krecula je porad agresivni :( utoci uz i na ruku kdyz mu jdu dat najist:( nebo mu menim vodu tak po me taky vyjede ani mu nemuzu pomalu pridelat napajecku a zradlo mu zacinam sypat z vejsky pac kouse:( co mam delat:( ja uz fakt nevim :( segra ma kreculu o tejden dyl a ma i malicky kreciky a Karel (jak se ta jeji holcicka jmenuje) ji k miminkum beproblemu pusti a ten muj tohle:( |
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 09:19 |
Tak to je divný. Jak dlouho už ho máš?
Moje křečice, když jí něco dělám v kleci a ona je v domečku, tak vyletí a chce mě kousnout (myslí si, že jsem nepřítel) ale já jí nechám očuchat prst a ona pozná že jsem to já... Taky se ti to stává, když se vzbudí, nebo i když je vzhůru? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 09:25 |
mám ho přez 2 týdny:( já mu do akvárka nechodím když spí, jdu tam jen když je vzhůru, takže většinou okolo oběda a pak odpoledne. jenže on přiletí a rovnou kouše, je schopnej se zavěsit za ruku:( at mu davam zradlo, jdu ho hladit nebo cokoliv:( už nějak nevím:( první den byl naprosto perfektní :( hodnej, nekousal, chodil krásně na ruku a venku byl boží |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 09:41 |
Tak to fakt nechápu... a nemáte ještě nějaké jiné zvíře? Třeba kočku nebo psa? |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 10:08 |
právě že nemáme:( jen moje mamka ma psa a toho videl jen ten den co jsem ho dostala a pak tchyne ma psa a ta tu byla taky pred 14ti dnema jen chvili ale ani na jednoho psa nereagoval nijak zvlast, byli mu uplne ukradeny... ted zrovna vylezl z domecku a zas hryze plysaka.. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 10:13 |
mě tohle trapi:( jsem se na nej hrozne tesila:( jsem vedela o tyden driv ze ho dostanu k narozeninam tak jsem mu prichystala akvarko, vsechno mel pripraveny nez jsem ho dostla, ma domecek, behaci kolecko, rulicku z toaletaku na kousani, kamen na zoubky na brouseni zoubku (ten vapnikovej nebo jakej to je ze zverimexu) novou napajecku, misticky, ruzny druhy hamani, dobrutky, dostava kazdej den cerstvy jablicko, rohlicek ma, ma i plysaka a je zlej:( |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 16:22 |
Není třeba u telvize nebo rádia? pokud ano tak to může být tím.
Někteří křečci jsou na tohle citliví. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 18:28 |
já ho mám přez dva týdny ale nevím jak je starý dostala jsem ho od ségry koupila ho v Hradci Králové ve zverimexu. U televize byl, ale uz prez tejden je prestehovanej na druhou stranu pokoje kde ma klid.. a těhotnej není, by přibýral :( sice si syslí vše do domečku ale to je snad normální u křečků né |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 19:19 |
Možná že ve zverimexu zažil nějaké trauma,jako že ho ostatní křečci kousaly,nebo jestli mu nevadí pach který máš na ruce,třeba od mýdla apod. |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 09.02.2012 16:31 |
bouličku mi zkontrolovat nenecha:/ kdyz ho vezmu do ruky okamzize mi zacne kousat ruce a vzdycky prokousne kuzi... a kdyz ji neprokousne kouse do urciteho mista tak dlouho dokud se mu to nepodari :/ asi ho prestanu vytahovat z akvarka :/ |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sirara1   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 03:53 |
Jestli ti mohu poradit smiř se s tím,že křeček je poblbavý,někdy se to stává,že je křeček z vrhu nejmenší,nejmíň se dostane k mámě a kojení,sourozenci ho prohánějí a trpí celou dobu hladem ,nestačí si nasyslit.Spí sám v rožku a strádá.Třeba ve zverimexu mu ještě chováním přidali/rukavice,pád,chytání do rukou násilím..to všechno si mohl tvůj křeček prožít, bojí se,nevěří dlaním,syslí a je zbrklý..vím,že je to těžké,máte se mít vzájemně rádi a těšit se na sebe..navím..mohu ti nabídnout zdarma miláčka,kterého si zamiluješ okamžitě jsou všichni vymazlení,neni to džungaráček,ale křeček zlatý... |
|
| JMÉNO: |
žaneta  |
|
| PŘEDMĚT: |
oko |
ZAPSÁNO: v pondělí 06.02.2012 17:03 |
náš křeček má jedno oko malí a to druhý oko velký poradí te mi |
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v pondělí 06.02.2012 17:19 |
já si mysli že to nevadí,ale ratši zajdi k veterináři. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pondělí 06.02.2012 17:38 |
Může to být jen vrozená vada a ta není škodná,ale jak říkala Míša radši s ním zajdi k veterináři. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: žaneta  |
ZAPSÁNO: v pondělí 06.02.2012 18:19 |
děkuju |
|
| |
ODPOVÍDÁ: žaneta  |
ZAPSÁNO: v pondělí 06.02.2012 18:19 |
děkuju |
|
| |
ODPOVÍDÁ: žaneta  |
ZAPSÁNO: v pondělí 06.02.2012 18:21 |
kdiš se budu chtít poradit tak napíšu |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 14:29 |
Zajdi k veterináři |
|
| JMÉNO: |
Medunka  |
|
| PŘEDMĚT: |
nervozita a kousání |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 02.02.2012 10:58 |
tak mě ještě napadlo k nervozitě a kousání mého křečáka. nemůže mu třeba vadit televize? měl akvárko na stolku pod televizí a vedle stál subwofer od domácího kina. Zkusila jsem ho přestěhovat na druhou stranu místnosti. Může to být tím? |
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 02.02.2012 14:37 |
já si myslím že ano. |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 02.02.2012 15:13 |
tak uvidíme kdy se to projeví, je pryč od dopoledne a pořád je stejnej tak uvidíme jestli přestane kousat a nebude se tak hrozně bát že utíká se žrádlem do domečku |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 02.02.2012 20:05 |
tak to asi funguje:) nevím jestli jsem si to nenamluvila, ale je klidnější :) měli jsme ho ted zas chvíli venku a byl celkem klidnej, sice všechno kousal a hodil příteloj do ruky bobíka ale nelítal jak splašenej jen tak celkem poklidně pobíhal :) sice si v akvárku pořád všechno syslí do domečku (jak hobliny tak tvrdej rohlík) ale neběhá tam už tak splašeně:) dík moc za rady:) |
|
| |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v pátek 03.02.2012 21:59 |
http://www.facebook.com/video/video.php?v=2487991771453&saved
tady je agresor můj :) |
|
| JMÉNO: |
Luci  |
|
| PŘEDMĚT: |
křečík Jungarský nebo Campbellův? |
ZAPSÁNO: v úterý 31.01.2012 10:59 |
Ahoj.Mám dotaz. Vždy sem chovala křečky Jungarské nebo zlaté. Ted bych si chtěla pořídit dalšího křečka a objevila jsem křečíka Campbellova.
Chtěla bych se tedy zeptat jaké máte zkušenosti s tímto křečíkem. Chci ho jen na mazlíčka ne do chovu.Je mazlivější než jungarák třeba? díky za jakékoliv info o něm :) |
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v úterý 31.01.2012 13:54 |
podívej se na stránky:
http://www.krecci-moji.estranky.cz/clanky/krecik-campbelluv.html
tam se o něm něco dozvíš:-) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Luci  |
ZAPSÁNO: v úterý 31.01.2012 14:21 |
díky,ale tam sem už koukala a moc tam toho není.potřebuji vědět povahové rozdíly. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v úterý 31.01.2012 14:36 |
Křečík Campbellův se ochočuje stejně dobře jak džungarský.Jsou si navzájem aji decela dost podobní. |
|
| |
|
| JMÉNO: |
Medunka  |
|
| PŘEDMĚT: |
už fakt nevím |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 12:52 |
před pár dny jsem psala že můj křečák kouše, teď už i útočí po ruce když mu jdu dát žrádlo nebo nějakou dobrůtku jako rohlík nebo tak :( já fakt nevím :( pokaždý mi prokousne prst a když jsem ho včera vytáhla ven bez kousnutí tak běhal jak střelenej a skoro mi utekl :( |
| |
ODPOVÍDÁ: Nikola  |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 13:46 |
Začni ho vychvavat uplně od začatku prvni mu davej jen ruku do klece s dobrutkou a později si ho vytahuj a mluv na něj |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 14:10 |
když tohle dělám :( do klece mu ruku dávám aby si zvykal i dobrůtkou, dobrůtku si vzdycky rychle vezme a uteče:( přitom první den dva byl naprosto perfektní, když jsem mu dala ruku tak na ní hned šel a šel ven a byl klidnej a všechno :( teď jak když ho střelí :( |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 15:18 |
Asi je to nesmysl ale napadlo mě, že je to samička a že sis ji vzala ze zverimexu těhotnou... |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Medunka  |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 15:52 |
těhotnej určitě není;) páč je hubenej.. jenže pořád spinká a jí, teď dostal papírovej domeček než bude dřevěnej a kouše ho když zrovna nespí nebo nejí :/ no snad se to srovná |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 16:22 |
Mému křečkovi se to taky stalo.Rači běž k veterináři,protoře ten můj po několika dnech zemřel. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Mummye   |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 16:27 |
Možná má bolesti a trpí, proto kouše.
Ale klidně může být těhotný, hodně dnů to na křečkovi není vidět, až během posledních dnů najednou hodně přibere. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 30.01.2012 16:52 |
Dejme tomu, že vyloučíme možnost těhotenství. Asi bys s ní opravdu měla zajít k veterináři. Řerkne ti přesně co jí je a pokud bude zdravá, budeš to období muset ňák přežít. můj křečík měl taky obdibí, kdy mě hrozně kousat a dokonce mi začal cupovat ruku. |
|
| JMÉNO: |
Šárka   |
|
| PŘEDMĚT: |
klec |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 13:54 |
Dobrý den,chtěla bych si pořídit jednoho křečka džungarského, ale nemůžu se rozhodnout jestli samečka nebo samičku, co myslíte??, taky bych se chtěla zeptat, jestli nevíte, jak velkou klec bych potřebovala pro jednoho křečíka?? Jo a: moje kamarádka měla křečíka ( džungaráčka ),on umřel a dalšího mít nebude, myslíte, že by se klec po něm dala použít??
Předem děkuji za odpovědi ;) |
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 14:21 |
Holku nebo kluka?No já nevím jak chceš ty ale kluci víc značkujou.
Klec od kámošky může být, ale hlavně tu klec HODNĚ umej. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 17:14 |
myslim si že je lepší holka je hodnější a čistotnější.a klec od kámošky můžeš.ale hodně ji umyj. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 20:01 |
Klec od kámošky jasně, Holka nebo kluk? to je celkem jedno. Holky jsou čistotnější, kluci se líp ochočujou. Jak chceš. |
|
| JMÉNO: |
žužka  |
|
| PŘEDMĚT: |
2 holky |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 13:00 |
Chtěla jsem se zeptat proč nemůžou být spolu 2 holky,když ve zverimexu je mají pohromadě a taky se nekoušou???
Díky za odpověd =) |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 13:23 |
Kolikrát se i ve zverimexech koušou. Ale ono to není pravidlem, je možné, že i doma se nebudou rvát. Ale většinou se rvou. Obecně je známo, že jsou mírumilovnější samci. Sice sem všichni píšou, že ti se taky perou a i v rubrice křečci je u všech např. Šmejdů psáno, že je museli majitelé oddělit ale vyjímka potvrzuje pravidlo ;) moje kamarádka chová dva kluky v jedné kleci a neperou se. na tvoji otázku je těžké odpovědět, nejsme křečci ;). |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 13:26 |
jinak: dvě stejná pohlaví se koušou, holka + kluk se páří. Nejlepší je chovat je po jednom, pokud nechceš mláďata. Křečci jsou samotáři. Ale je velká pravděpodobnost, že když jsou křečci sourozenci nebudou se rvát ani stejná pohlaví (velká pravděpodobnost se říct nedá ale rozhodně větší než, kdybys koupila každého jinde) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 14:24 |
Ve zverimexu se taky můžou kousat, ale třeba tam mají sourozence ty se moc nervou.
Ale stejné pohlaví když nejsou sourozenci nebo rodiče by jsem nedoporučovala. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 16:51 |
Ve zverimexu můžou být ještě mláďata.proto se nekoušou. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sirara1   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 16.02.2012 04:14 |
Mám křečky zlaté asi jsem výjimka,ale dva kluky z prvního vrhu mám od září spolu.Z druhého vrhu v listopadu mám maminu s čtyřmi samičkami společně a společně šest kluků.Prozatím se neperou a spí na jedné hromádce. |
|
| JMÉNO: |
Denuška   |
|
| PŘEDMĚT: |
křeček na ulici |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 10:37 |
našla jsem křečíka džungarského na ulici. Bylo to v zimě a křečík málem umrznul. Od té doby ho mám doma, já už křečíky chovala předtím. Ale tato křeččice je tlustá a když jí člověk sáhne do klece tak prská ale jinak se nechá chovat, hladit... Co mám dělat, aby neprskal a netloustnul, když jí normálně? děkuju Klárka pod jménem Denuška |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 10:38 |
Psala to moje kamarádka na mé jméno. Denuška |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 12:23 |
Strávěj s ní hodně času, když budeš mít čas, povídej si s ní atd., ale ještě jí nešahej do klece, o ostatních věcech ti pomůžou ostatní lidi na tomto blogu. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 14:55 |
Musí si zvyknout.. Třeba není zvyklá na způsob potravy, mazlení.. Třeba ji někdo měl a prostě ji nechtěl, tak se o ni nestaral a pak ji dal ven.. Není na to zvyklá.. Zvykne si :)) Doufejme.. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 15:34 |
jo jenže už je to rok. to bylo loni v zimě. |
|
| JMÉNO: |
Dak   |
|
| PŘEDMĚT: |
Nemocná křečice |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 22:48 |
Ahoj, naše křečice, rok stará a zasloužilá matka (asi 6x mladé), má najednou přímo na čumáku, spíše tedy na pravé straně, velkou bouli. Mám pocit, že se stále zvětšuje. Jinak vypadá svěže, jí a pije. Nevíte co to je a co s tím? Máme páreček, soužijí vcelku spokojeně, ale ona je potvůrka, hrozně kouše. Kluk je pohodář a nechá se pohladit. |
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 09:57 |
není to stářím?jinak jdi k veterináři! |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 15:41 |
Rychle jdi k veterináři,může to být nádor. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Miri   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 16:02 |
Souhlasím,může se jednat o nádor. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klibfi   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 18:29 |
veterinář!!! nádor to muze byt ale stari myslimze ze ne krecek se doziva 5 let |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 09:49 |
Jdi radši k veterináři. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 10:16 |
Možná, že je to stářím. jdi k veterináři |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 14:08 |
klibfi- křeček 5ti let, křečík 2-3 let a džungaráci jsou křečíci. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Pejchal  |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 23:29 |
Ježiši, to píšete snad ke každýmu dotazu ,, jdi k veterináři ,, to slyšet nechce, to mu je jasný že tam může jít. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 10:07 |
Pejchal- tak jasně, že to napíšeme, protože se skoro vždy může jednat o nemoc. |
|
| JMÉNO: |
Pejchal  |
|
| PŘEDMĚT: |
Kanibalismus |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 22:12 |
Od kolika přibližně dní matka nesežere mladý..? |
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 09:53 |
moje jim začala ubližovat ve 2 týdnech |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 09:55 |
teda jako po 2 týdnech |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 15:49 |
Moje samička jednou zakousla jedno mládě,týden staré,ale to bylo tím že bylo malé a ve volné přírodě by nepřežilo.Jinak samička mláďatům normálně nic nedělá,jedině kdyby mláďata u samičky byla hodně dlouho. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Miri   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 16:03 |
Ano,stává se,že samička mladé sežere,pokud je např. nemůže kojit. A nebo v případě,že by u matky zůstali déle jak 1 měsíc,ale nemusí se to stát vždy. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 14:09 |
No, moji křečci mladé neměli ale myslím, že tak od dvou týdnů |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 19:33 |
Já si myslím že ona ví co s nimi má dělat jestli jsou moc slabí tak je sežere jestli ne tak vydrží třeba někdy má moc málo cecíků |
|
| JMÉNO: |
Renda   |
|
| PŘEDMĚT: |
chov |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 17:35 |
Ahoj jaký druh křečka je na chování nejspolehlivější? |
| |
ODPOVÍDÁ: Terca :D  |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 17:41 |
na chov ???to je jasne !!!!! křeček džungarsky je roztomily :D a hodny :D |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 17:41 |
džungarský,syrský,medvědí,cambellův.Ale křeček kaktusový vypadá spíš jako myš a křeček robowský nemá moc rád halzení. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 17:42 |
teda hlazení. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 17:58 |
Taky bych řekla že džungarský,tak jak řekla Terca jsou opravdu roztomilí. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 18:16 |
Já by jsem ti doporučovala džungarskýho.Já mám křečků džungarských hodně a většina nekouše.
Jsou moc hodní. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klibfi   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 19:06 |
to je jasné džungarský je nejlepší, nejhodnější a nejrostomilejší |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 19:52 |
Džungarský je aktivní, rychlý, roztomilý, rozkošný, malinký, ....
Syrský je spíš taková ta líná bečka ;))
Doporučuju ti džungaráčka.. Sama sem jich už měla hrooooomady :)) A teď mám taky jednoho ;)) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 09:53 |
já mám syrskýho a žádná líná bečka to není!pořád běhá po kleci i mimo klec.je aktivní stejně jako džungarák. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Renda   |
ZAPSÁNO: v pátek 27.01.2012 14:46 |
děkuji za rady, pořídím si džungarského. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 10:18 |
Džungarský jak jinak ! Ale já mám i roborowské a jsem s nimi spokojená ale jsou mnohem rychlejší. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 15:00 |
Míša: Dva kámoši mají každý syrského a sou to spíš takový pohodáři :)) Jsou pěkně tlustý a líný :) Tvůj může být výjimka :) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 12:04 |
Klárka: taky mám kamarádku, která má syrského. on je hodně aktivní. |
|
| JMÉNO: |
Simona  |
|
| PŘEDMĚT: |
otazka |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 13:25 |
co kdyby se samicka a samecek kousali ,kdyz cistim klec |
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 16:56 |
nevím jestli správně chápu... normálně je máš spolu v kleci a nekoušou se, při čištění klece se ale koušou?
jestli ano, tak si myslím, že je to nedostatkem místa... v kleci mají vyznačené své teritorium a jestě mají i místa, kam jeden druhému neleze. v přepravce při čištění tohle nemají. nevím možná to tím není. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 17:37 |
dej je dvou různých klecí |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 19:38 |
Souhlasím s Míšou.. Stejně tak, jako Denuška, sem to ale nepochopila.. Máš křečky, samce a samičku a když jsou normálně spolu v kleci, nic si nedělají, ale když sou při čištění spolu, bojují... Kup každému svou klec!:)
|
|
| JMÉNO: |
Honzik   |
|
| PŘEDMĚT: |
více křečků |
ZAPSÁNO: ve středu 25.01.2012 19:51 |
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli bych mohl chovat dvě samičky křečíka džungarského v jedné kleci. Děkuji předem za odpovět. |
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: ve středu 25.01.2012 20:20 |
Dvě samičky by se asi nesnesli,jenom kdybys je opravdu hodně skamarádil aby se nepraly.Ale každý den na ně dávej pozor,protože moje kamarádka měla dva samečky u sebe a nic si nedělaly,a po nějaké době se začaly prát. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Mummye   |
ZAPSÁNO: ve středu 25.01.2012 21:27 |
Ne, to bych rozhodně nedoporučovala, křečci jsou samotáři, výjimečně (!) se snesou v párech (samec - samice), ale dvě samice se nesnesou. Zpočátku se můžou mít rády, ale rozhodně nebudou tak spokojené, jako by byly, kdyby žily každá ve své kleci. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 09:06 |
křečci stejného pohlaví se perou a sameček a samička můžou mít děti. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 20:09 |
pokud by to byly sestry, tak by se možná snesly. Myslím, že i kdyby to sestry nebyly, že by se prát nemusely. Tak jak říkal(a) sunrise. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Luci  |
ZAPSÁNO: v úterý 31.01.2012 12:11 |
měla jsem 2 sestry a ze začátku v pohodě,ale pak se začali prát a musela sem je oddělit.nedoporučuji. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: H.   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 19:38 |
No stejný pohlaví když se neznají bych nedávala k sobě můžou ne pokousat... |
|
| JMÉNO: |
Pavla  |
|
| PŘEDMĚT: |
kousání |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.01.2012 09:06 |
Chtěla jsem se zeptat, vím,že tento web není o křečcích roborovských,ale mám už 8 měsícu křečka a ještě není ochočený. Vidím fotky jak je drží a když jsem si ho chtěla chytit kousne mne,nejde ani pohladit.
Díky za odpověd =0) |
| |
ODPOVÍDÁ: Míša   |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.01.2012 10:06 |
Tady máš odkaz o křečku robowském a tam se to snad dočteš.
http://www.krecci-moji.estranky.cz/clanky/krecek-roborowskeho.html
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Mummye   |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.01.2012 16:34 |
Křeček roborovský nejde moc ochočit. Taky mám doma dva, ale jsou to spíš jenom zvířátka na pozorování, ne na mazlení, jsou hodně bojácní. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Sunrise   |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.01.2012 17:29 |
Souhlasím s Mummií.Křečíci roborovští se ochočují hodně dlouho. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v pondělí 23.01.2012 18:12 |
Já mám doma křeččici roboerovskou - Šmoulinku a ochočená je dokonale, nechá ze zvednout, pohladit, i otočit se na záda. kamarádka měla taky takhle krásně ochočenýho roboráka. Takže že nejdou ochočit absolutně není pravda!
zkus na něj nejít tak rychle jakože ho prostě vezmeš ale třeba mu nejdřív pouze dávat pamlsek z tvé ruky. Časem se při pojídání pamlsku pokus křečka pohladit. Možná uteče, může to chvíli trvat. Mě to vyšlo, kamarádce taky. Nesnáším teorie, že nejdou vycvičit, když jsou a podle mě i líp, než džungaráci! třeba moje šmoulinka (roborovská) je mnohem lépe ochočená než Fanďa(džungarský) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Luci  |
ZAPSÁNO: v úterý 31.01.2012 12:12 |
měla jsem také robovského.nejšel zkrotit a kousal. |
|
| JMÉNO: |
Denuška   |
|
| PŘEDMĚT: |
web |
ZAPSÁNO: v neděli 22.01.2012 12:48 |
Mám také web o křečcích http://krecici-a-krecci.webnode.cz/ a váš web je můj neoblíbenější. Tak jsem se chtěla zeptat jestli vám nevadí, že jsem dala vaše stránky do mé rubriky odkazy. Děkuju. |
| |
ODPOVÍDÁ: Klibfi   |
ZAPSÁNO: v úterý 24.01.2012 22:26 |
tvuj web je velice dobry :)
Nejsem zakladatel tohoto webu jen pro info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na tvem webu je fotka jak je krecek na trave ;) mam doraz : muj krecek je ochocen ale bojim se ze kdyz ho v ty trave pustim ze sni neco co neni zdrave nebo ze se mu neco stane
Prosim odpovez stalo se uz tomu tvimu v ty trave neco????? :(
|
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: ve čtvrtek 26.01.2012 14:54 |
No vzhledem k tomu, že je to má osobní fotka, tak to mohu potvrdet. mému křečkovi se nikdy nic v trávě nestalo ale samozdřejmě to byla tráva našeho pozemku a navíc vůbec né ve městě ale na vestnici, kde máme chatu. Samozdřejmě musíš křečka hlídat aby nelezl do záhonů, kde by mohl začít hrabat v neúplně bezpečné zemi. Ale přiznám se, že ta fotka je pořízena z doby, kdy ten křečík nebyl ani moc ochočený, takže extra pozor. samozdřejmě s vycvičenými je to mnohem lehčí ale myslím, že se nemůsíš bát ;) ale prostě ho pořádně hlídat. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klárka   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 15:09 |
Já svého křečka vždycky v létě pouštím na naši travičku a jak ho baví v ní lízt... a proplétat se mezi trávou :)) To on zbožňuje.. Můj tam vždycky jí jenom jetel :)) Nic zákeřnýho nejí :)).. Takže nevím, můj křeček tam lítá úplně v pohodě a je zdravej jako řípa:)
Jinak hezký blog :) (nejsem taky admin této stránky neboj :D!) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v sobotu 28.01.2012 16:00 |
Děkuju za pochvaly. Jinak na té jeteli se shodneme můj taky jede jenom po jetelince :) a ještě teda okusuje listy ovocných stromů ale taky je zdravej. myslím, že ta jetelinka přispívá zdraví ;) |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 13:33 |
Ale z hymzen je to trošku nepředvídatelné. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Denuška   |
ZAPSÁNO: v neděli 29.01.2012 13:33 |
teda hmyzem. |
|
| |
ODPOVÍDÁ: Klára K.   |
ZAPSÁNO: ve středu 08.02.2012 09:35 |
Holky, nechcete se kouknout na můj web? Nikdo tam nepíše komentáře...
www.kreckovazila.estranky.cz |
|